پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال، امروز به دنبال نخستین پیروزی نیم فصل دوم در برابر مهمان مازنی است.

پارس جنوبی جم به دنبال پیروزی مقابل حریف شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم که از دو بازی خود در نیم‌فصل دوم را با تساوی پشت سر گذاشته است، امروز در حالی به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود که به گفته سرمربی خود پیروزی در این بازی برایش از نان شب واجب‌تر است.

پارس جنوبی جم و نساجی مازندران در چارچوب دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی جم با هم رو به رو می‌شوند.

آسمان جم امروز بارانی است.

شاگردان مهدی تارتار که اکنون با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول هستند، امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود سه امتیاز بازی امروز را بگیرند و نخستین پیروزی نیم فصل دوم را به دست آورند.

تارتار دیروز در نشست خبری از برنامه‌ریزی نادرست سازمان لیگ گلایه کرده و گفته بود، تیم مقابل ۶ روز قبل از مسابقه استراحت داشته و ما چهار روز. این برنامه‌ریزی غلط است و دو تیم باید به یک اندازه استراحت کنند. امیدوارم این اتفاق برای ما مشکل‌ساز نشود. این اتفاق اثرش را می‌گذارد و دو تیم باید به یک اندازه استراحت کنند.

وی در این نشست با اشاره به مشکلات مالی تیم گفت: دریافتی‌های ما خیلی خوب نبوده و مشکلات مالی زیادی داشتیم، اما بچه‌های ما به علت عِرقی که به مردم جم و پیراهن پارس جنوبی دارند، چشم و سرشان را جلوی توپ می‌گذارند. تصمیم گرفتیم به خاطر مردم این شهر تا روزی که هستیم، با تمام وجود کار کنیم. امیدوارم هر نتیجه‌ای که کسب کردیم، بر وفق مراد مردم جم باشد و مردم در پایان فصل به تیم‌شان افتخار کنند.

انتهای پیام/ک

مصاف پارس جنوبی جم و نساجی مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.