بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند به حواشی بازی جنجالی مقابل ملی حفاری اهواز واکنش نشان داد.

مهدی جاوید: حواشی پیش آمده در اهواز، از پیش برنامه ریزی شده بود!مهدی جاوید بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با حاشیه بازی روز گذشته (جمعه) این تیم مقابل تیم ملی حفاری اهواز و جنجال‌های پیش آمده از طرف هواداران تیم رقیب عنوان کرد: در باخت ما مسائل فنی دخیل نبود، من احساس می‌کنم تمامی این اتفاقات از قبل برنامه ریزی شده بود.

او در ادامه گفت: ورزشگاهی با ۵۰۰ نفر گنجایش، ظرفیت مهار ۵۰ تماشاگر پشت به دروازه ما را نداشت؟ کل نیمه دوم از طرف هواداران به بازیکنان ملی پوش ما فحاشی شد.

جاوید درباره پرتاب بطری و ترقه به درون زمین بازی تصریح کرد: من متوجه نشدم که هواداران از نیمکت حفاری خط می‌گرفتند یا خیر. حفاری تیم اخلاق مداری است،  اما متاسفانه مدیریت آن‌ها در کنترل تماشاچیان خاطی ضعیف بود.

جاوید درباره بازی رفت با حفاری گفت: از نظر فنی بازی بی نقص بود، اما از نظر حواشی، ما انتظار نداشتیم در اهواز این اتفاقات بیافتد. این اتفاقات زیبایی‌های فوتسال را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. با این حال تلاش می‌کنیم در بازی برگشت و در خانه خود (اصفهان) صعودمان را جشن بگیریم.


بیشتر بخوانید:

بیانیه جنجالی باشگاه گیتی پسند خطاب به تیم حفاری اعلام شد

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امروز برگزار می‌شود

قمی‌های خستگی ناپذیر همچنان در فوتسال می‌تازند


انتهای پیام/

مهدی جاوید به حواشی اخیر بازی‌های لیگ برتر واکنش نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار