سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از امیدواری بازیکنانش برای کسب قهرمانی در لیگ فوتسال خبر داد.

قمی‌های خستگی ناپذیر همچنان در فوتسال می‌تازندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در بین ۸ تیم مرحله پلی آف لیگ فوتسال حضور پیدا کرد. ولی کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم کم بضاعت، اما دوست داشتنی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

حالا تیم سوهان محمد سیمای قم روز جمعه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی، مس سونگون باتجربه می‌رود. حسین صبوری سرمربی این تیم در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیمش بیان کرد: تیم فوتسال مس سونگون تیم بسیار خوبی است و برای قهرمانی بسته شده است. اما ما ناامید نیستیم و برای کسب نتیجه به زمین می‌رویم.

سرمربی سوهان محمدسیما درباره حواشی اخیر پیش آمده برای تیم مس سونگون واکنشی نشان نداد و با گذشتن از این مسئله تنها با گفتن جمله  ما به این مسائل توجهی نداریم، از این بحث عبور کرد.

صبوری درباره اینکه تیم سوهان می‌تواند به روند شگفتی‌های اخیر خود ادامه دهد و با پیروزی مقابل مس از زمین خارج شود افزود: بازی در زمین خودمان (شهر قم) برگزار می‌شود. مطمئنا ما نیز برای پیروزی در این بازی شانس داریم.


بیشتر بخوانید:

توسلی: لیگ فوتسال بانوان امسال برعکس سال‌های گذشته بود

صوفی زاده: من در فدراسیون فوتبال بودجه مستقل ندارم

منظمی: در دوران سرپرستی فدراسیون هم برنامه های کشتی بانوان اجرا می شود


انتهای پیام/

امیدواری قمی ها در کسب قهرمانی لیگ برتر فوتسال

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار