رییس دادگاه عمومی فاریاب از کشف و شناسایی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: رعایت نکردن نکات بهداشتی منجر به پلمب یک واحد صنفی نیز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب به همراه فرماندار، نماینده اداره صنعت و معدن و تجارت، رییس تعزیرات، فرمانده انتظامی و کارشناس مرکز بهداشت فاریاب به منظور صیانت از حقوق عامه و شهروندی از تعدادی از عمده فروشی‌های مواد غذایی این شهرستان بازدید کردند که در این راستا بیش از ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و شناسایی شد.

علیرضا سالاری، رییس دادگاه عمومی فاریاب گفت: در این بازدید چند ساعته، در راستای حمایت از مصرف کننده و حقوق عامه یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمپ شد و تعداد پنج واحد صنفی عمده فروشی مواد غذایی به طور کامل بازرسی به عمل آمد و در خصوص تمامی این واحد‌ها، پرونده تخلف در اداره تعزیرات به دلیل رعایت نکردن نکات نکات قانونی تشکیل شد.

وی افزود: در این بازدید، تعدادی اجناس قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و شناسایی شد و به منظور تشکیل پرونده و رسیدگی در اختیار تعزیرات قرار گرفت و همچنین مقداری کالای فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز جمع آوری و معدوم شد.

سالاری از شهروندان خواست: تخلفات اصناف در خصوص گرانی و ... را به اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند.

این مقام قضایی با تاکید بر استمرار بازرسی‌ها در راستای حقوق عامه و حقوق شهروندی در سطح شهرستان، هشدار داد: با متخلفان به صورت قاطع و طبق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ب

پلمب یک واحد صنفی در فاریاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار