فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت : در دوحوزه کلانتری ۱۲و ۲۰شهر کرمان اقدامات بسیار خوبی در زمینه برخورد و کشف سوخت قاچاق صورت گرفته است.

اقدامات خوب کلانتری های شهر کرمان در کشف سوخت قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در دوحوزه کلانتری ۱۲و ۲۰شهر کرمان اقدامات بسیار خوبی در زمینه برخورد و کشف سوخت قاچاق صورت گرفته است: در دومرحله پلیس کرمان نسبت به جمع اوری اتباع بیگانه ورود خواهد کرد.

سرهنگ محمدرضا فداء با تاکید بر برخورد جدی نسبت به قاچاق سوخت تصریح کرد: پلیس با جدیت وارد شده است.

وی اظهار داشت:از ابتدای امسال تاکنون ۴۹۲درصد افزایش کشفیات سوخت قاچاق در شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت های عادی ، اقلام خرد، قطعات و محتویات خودرو براساس الویت به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۹درصد از مجموع سرقت ها در کرمان مربوط به قطعات و محتویات خودرو است و سرقت های اماکن خصوصی، سرقت منزل و....در الویت های بعدی قرار می گیرد.

وی به شهروندان هشدار داد: خودرو خود را در مکان های تاریک، خلوت پارک نکنند و حتی الامکان از پارکینگ و ازدزدگیر استفاده کنند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تاکید کرد: کسانی که ماشین میخرند در اولین فرصت نسبت به تعویض تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر، قفل کاپوت، تعویض قفل های درب و.....اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه گفت:درسال جاری تعداد طرح های اجرا شده ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۱۴مورد بوده است.

سرهنگ فداء افزود: ۵طرح در زمینه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده انجام شده و ادامه این طرح ها در حوزه شهرستان و کلانتری ها ادامه دارد.

وی بیان کرد:در راستای اجرای طرح ها ۱۱۳نفر خرده فروش مواد دستگیر و ۳۹۵بازرسی انجام شده است.

سرهنگ فداء گفت: قتل مسلحانه امسال ۴۱درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: تهدیدی درکرمان وجود ندارد و خوشبختانه ایران از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: درکرمان تاکنون سرقت بانک، طلافروشی و سرقت های مسلحانه وجود نداشته است و این نشان از امنیت و هوشیاری نیروهای امنیتی و پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت:شهروندان درتماس های تلفنی خود به ۱۱۰و مراجعات حضوری به کلانتری ها واقعیت ماجرا را بدون کاستی منتقل کنند‌ و مطالبه امداد خواهی داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهروندان تماس های فوریتی و غیرفوریتی را تفکیک کنند و در زمان تماس با سامانه ۱۱۰ادرس دقیق را بدهند تا ماموران پلیس دچار سردرگمی نشوند و در کوتاهترین زمان به محل حادثه برسند.

وی افزود: ماموریت هایی که به گشت های کلانتری یا ۱۱۰ارجاع داده می شود براساس الویت ها است.

وی به شهروندان هشدار داد: در خصوص کلاهبرداری های شرکت های هرمی و سوری، جعل اسناد هوشیاری کامل داشته باشند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار