مایکروسافت آزمایش نسخه بعدی ویندوز ۱۰ را آغاز کرد

مایکروسافت از آزمایش بروزرسانی سال ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ پیش از رسیدن به این سال خبر داد.

مایکروسافت آزمایش نسخه بعدی ویندوز 10 را آغاز کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارشی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که خبرهای خوبی برای ما آورده است. طبق این گزارش مایکروسافت شروع به آزمایش یک بروزرسانی جدید برای ویندوز ۱۰ کرده که قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. البته این خبر علاوه بر خوب بودن عجیب نیز هست. دلیل این مسئله را در ادامه توضیح می‌دهیم.

آزمایش کردن بروزرسانی‌های جدید آن هم تا این مدت پیشتر از عرضه نهایی کمی برای شرکتی مانند مایکروسافت عجیب است زیرا این شرکت اکثر بروزرسانی‌های خود را با کاربران آزمایش می‌کند. مایکروسافت هنوز بروزرسانی ۲۰۱۹ خود را که به کد 19H2 معروف است، آزمایش نکرده است. در ضمن دونا سارکار، مدیر امور داخلی مایکروسافت، می‌گوید آزمایش‌های بیشتری برای نسخه نهایی بروزرسانی ۲۰۲۰ نیاز است.

سارکار با توجه به نیمه اول سال ۲۰۲۰ و بروزرسانی با کد 20H1 می‌گوید: «بعضی چیزهایی که ما در بروزرسانی 20H1 در حال کار کردن بر روی آن‌ها هستیم، نیاز به زمان بیشتری دارند.» مایکروسافت هنوز ویژگی‌های این بروزرسانی را رسماً معرفی نکرده اما این شرکت نخستین بتا را منتشر کرده است. همچنین این شرکت یک نسخه آزمایشی این بروزرسانی را برای تسترهای خود فرستاده است. در ضمن مایکروسافت نسخه 19H2 را در بهار آزمایش خواهد کرد.

در حال حاضر مایکروسافت در حال تکمیل بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ خود است. در حال حاضر این بروزرسانی 19H1 نامگذاری شده و انتظار می‌رود پیش از عرضه آن در تمام دستگاه‌های این شرکت، یک نسخه آزمایشی دیگر قبل از مارس برای تسترها ارسال شود. بروزرسانی بهار ۲۰۱۹ شامل یک تم جدید روشن، پشتیبانی از Kaomoji، جدایی جستجوی ویندوز از دستیار صوتی Cortana و یک برنامه جدید ساخته شده در آفیس خواهد بود.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

بروزرسانی ۲۰۲۰ مایکروسافت ویندوز ۱۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار