مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان بسیار سخت است، تا آخرین روز رقابت خود را با پرسپولیس و سپاهان ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ابتدا بابت حمله تروریستی زاهدان به تمام ملت ایران تسلیت می‌گویم. بازی کردن در آبادان بسیار سخت است، ما برای کسب سه امتیاز به آبادان آمده بودیم و از شروع بازی در نحوه بازی کردنمان کامل مشخص بود که برای برد پا به زمین بازی گداشته ایم.

او در ادامه افزود: می‌داستیم که بازی سختی را در پیش داریم، اما با این وجود بازیکنانمان بسیار تلاش کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. در ۱۰-۱۵ دقیقه ابتدای بازی چند موقعیت خوب داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم، با این وجود کسب همین یک امتیاز هم برای ما خوب است.

الهامی درباره عملکرد بهنام برزای گفت: این بازیکن تازه به جمع ما اضافه شده و از توانایی‌های بالایی برخوردار است. مطمئنم در بازی‌های بعدی او عملکرد بهتری خواهد داشت و از روزی که او به جمع ما اضافه شده در تمرینات رضایت کامل داریم.

مربی تیم پدیده در پایان تصریح کرد: درست است که تیم‌های دیگر شانس بیشتری نسبت به ما برای کسب عنوان قهرمانی لیگ را دارند. رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای ما بسیار سخت است، اما این رقابت را تا روز آخر ادامه خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

صنعت نفت آبادان ۰ - ۰ پدیده شهر خودرو / توقف شاگردان یحیی مقابل نفتی‌ها

سرجیو: بهترین بازی لیگ را شاهد بودیم / به بازیکنانم افتخار می‌کنم

اعلام اسامی محرومان هفته هجدهم لیگ برتر


انتهای پیام/

اظهارات ساکت الهامی پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار