وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۲ هزار پروژه صنعتی نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در کشور وجود دارد.

وجود۱۲ هزار پروژه نیمه تمام صنعتی در کشور/ عملکرد استان یزد در صنعت قابل الگوسازی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در افتتاح مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یزد از افتتاح ۲۰۹ پروژه صنعتی در سطح کشور در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۲ هزار پروژه صنعتی نیمه تمام نیز در سطح کشور وجود دارد که پیشرفت آنها بالای ۶۰ درصد است.

وی افزود: استان یزد عملکردهای خوبی داشته که عملکرد این استان قابل الگو سازی است و می توان با مستندسازی اقدامات انجام شده الگوی مناسبی از یزد به تمام استان ها ارائه کرد.

رحمانی بیان کرد: حفظ اشتغال موجود یکی از اولویت های اصلی دولت است و در این راستا تامین نقدینگی واحدها، تامین مواد اولیه و ... مورد توجه جدی قرار دارد.

وی عنوان کرد: در همه نقاط کشور بر حفظ خط تولید موجود تلاش می کنیم و همه دستگاه هایی که با صنایع  در ارتباط هستند باید شرایط تسهیل گری را فراهم کنند.

رحمانی خاطرنشان کرد: برای تسهیل گری ارائه خدمات به صنایع به تمام استانها تفویض اختیار شده و این مهم به عنوان یکی از اولویت های دولت مطرح است.

وزیر صنعت، معدن، تجارت ادامه داد: حد و مرزی در تفویض اختیار نداریم تا همه بتوانند با سهولت کار انجام دهند و با سهولت به تولید برسند.

رحمانی با بیان اینکه هزار مورد از این طرح ها مربوط به استان یزد است، افزود: ایجاد شرایط مناسب برای تکمیل این طرح ها را با جدیت دنبال می کنیم.

انتهای پیام/ غ

صحبت‌های وزیر صنعت در مورد پروژه نیمه تمام صنعتی

برچسب ها: صنعت ، نبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.