فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات ماموران انتظامی بخش شهداد و گلباف این فرماندهی خبر داد.

کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش شهداد و گلباف طی دو عملیات در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی در تشریح عملیات اول بیان داشت: ماموران انتظامی بخش شهداد با استقرار در محور"سیرچ-شهداد" از یک دستگاه وانت پیکان ۴۰ کیلو و ۶۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمتی از خودرو جاساز شده بود کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ"فداء" در خصوص عملیات دوم نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش گلباف نیز با انجام یکسری کار اطلاعاتی از حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و با تشکیل چند تیم در چند نقطه از محور اصلی این منطقه مستقر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: نهایتا ماموران مستقر در محور"جوشان-گلباف"خودروی قاچاقچیان را شناسایی و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۷۰ کیلو و ۱۳۰ گرم تریاک کشف و راننده آن دستگیر شد.

انتهای پیام/س

دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات ماموران انتظامی بخش شهداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار