مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک خیران به نیازمندان در سطح استان اردبیل ۳۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ظهر امروز در نشست مجمع خیران اظهار کرد: کمک‌های خیران اردبیلی در ۱۰ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است که این امر موجب شد بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات نیازمندان را برطرف کنیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور گسترده مردم خیر استان اردبیل در جشن نیکوکاری، بیان کرد: فراهم کردن شرایط مناسب برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو، از دیگر اهداف مهم برگزاری جشن نیکوکاری است که امیدواریم با یاری مردم خیر استان اردبیل بتوانیم به خوبی مشکلات کودکان و نوجوانان نیازمند را رفع کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو، گفت: در آستانه عید نوروز همچون سال‌های گذشته، جشن بزرگ نیکوکاری به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر برگزار می‌شود که از مؤوسسات خیریه و مراکز نیکوکاری خواستاریم با توجه به شرایط اقتصادی، بیش از پیش به یاری نیازمندان بشتابند.

دشتی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را توسعه فرهنگ انفاق در جامعه مطرح کرد و تصریح کرد: جشن نیکوکاری فرصت بسیار مناسبی برای کمک به محرومان و نیازمندان جامعه است که همگی وظیفه داریم بخشی از نیاز‌های اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه را تأمین کنیم.

وی همچنین از ساماندهی متکدیان در اردبیل خبر داد و افزود: ساماندهی متکدیان در سطح استان اردبیل امری ضروری است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری‌های همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی راهکار‌ها و اقدامات لازم را در خصوص تکدی‌گری به کار گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هیچ‌یک از متکدیان در سطح استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد نیستند، بیان کرد: موضوع تکدی‌گری در استان اردبیل مسئله فرهنگی است که باید دستگاه‌های اجرایی مربوطه به خوبی وارد عمل شوند و با «فرهنگ‌سازی» مناسب تمهیدات لازم را به کار گیرند.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو

 

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.