پندار خمارلو مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به اشتباهات داوری علیه این تیم و انتقادات اخیر هواداران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار خمارلو مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: انتقاداتی از سوی هواداران صورت گرفت و آن ها صاحبان اصلی باشگاه پرسپولیس هستند و شاید من نتوانستم درست خدمت کنم. هواداران پرسپولیس بیان کردند که ما حقشان را نگرفتیم.

او ادامه داد: به هر حال ما باشگاه دولتی هستیم و باید طبق ساختارهای خود حرکت کنیم و همه اقدامات باشگاه را نمی توانیم به اطلاع هواداران برسانیم.البته به هواداران خود می گویم که باشگاه به این صورت نبوده است که هیچ اقدامی نکرده باشد و شاید کارهای انجام شده اطلاع رسانی نشده است و پست در صفحات اجتماعی نگذاشتیم. کار باشگاه این نیست که در کانال هواداری حضور داشته باشد و اقداماتش را بازگو کند. به هر حال حق با هواداران است و آنها صاحبان اصلی باشگاه هستند و ما چند صبایی در باشگاه هستیم و می رویم.

ما خواستار استفاده از سیستم VAR هستیم 

خمارلو تصریح کرد: من و عرب مدیرعامل باشگاه درباره اتفاقات و حاشیه های بازی با تیم فولاد بارها در جاهای مختلف صحبت کردیم و اعتراض خود و فیلم بازی را به کمیته داوران ارسال کردیم و اقداماتی بیش از این از پس ما بر نمی آید. ما خواستار استفاده از سیستم VAR هستیم همه تیم ها به حقانیت خود برسند. به هر حال اگر یک بار ما گل آفساید زدیم که تاکنون این شانس هم نداشتیم حداقل حق طرف مقابل ضایع نشود.

او بیان کرد:  تاکید ما این است که هر چه زودتر از سیستم VAR در بازی‌های پرسپولیس استفاده شود چرا که تیم ما تا این لحظه بیشترین ضرر را داوری‌ها دیده است. این حق باشگاه است که چنین درخواستی داشته باشد. امسال می‌توانستیم چهارمین قهرمانی پی در پی‌مان را جشن بگیریم اما همچنان حسرت این را می‌خوریم که چرا 3 فصل پیش در 4 بازی اول آن همه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس رخ داد و اگر یکی از آنها اتفاق نمی‌افتاد ما قهرمان می‌شدیم.

شرایط ما در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته نشده است 

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ بیان  کرد: متاسفانه طوری برنامه‌ریزی کردند که اصلا شرایط ما را در لیگ قهرمانان آسیا در نظر نگرفتند. ما باید با برنده پاختاکور و النصر بازی کنیم و ۳ روز بعد به قائمشهر برویم در شرایطی که شرایط پروازی آنجا مشخص نیست. بعد از آن نیز باید سه روز بعد راهی قطر شویم. آن وقت اعلام می‌کنند چرا برای بازی‌های پرسپولیس مدارس تعطیل می‌شود، پرواز اختصاصی می‌گیرند، این باشگاه حکومتی است  اما کاری نداریم که چرا برای بازی ذوب‌آهن و سایپا که در آسیا بازی دارند لیگ را تعطیل می‌کنند؟ ما کاری به باشگاه‌های دیگر نداریم اما به ما هم کاری نداشته باشند.

مذاکراتمان با رسن را در روزنامه ها آگهی می کنیم 

خمارلو درباره وضعیت بشار رسن و اینکه مدیر برنامه‌های او مدعی است که باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به این بازیکن برای تمدید قرارداد نداده است، گفت: بشار خودش می‌داند که ما چند بار با او مذاکره کردیم از این پس شاید لازم است مذاکراتمان را با بشار در روزنامه‌ها آگهی کنیم تا مدیر برنامه‌هایش متوجه شود. بارها با خود بشار در مورد ماندش در پرسپولیس صحبت کردیم و قرار نیست مدیر برنامه‌هایش را در این مورد باخبر کنیم.

مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره ارسال نامه به فدراسیون فوتبال تاثیرگذار بوده است، گفت: به هر حال ما کار اداری را انجام می دهیم. ما به عنوان یک باشگاه دولتی زیر نظر سازمان لیگ فعالیت می کنیم. البته اعتراض به داوری مربوط به سازمان لیگ نیست و کمیته داوران مسئول رسیدگی به مسائل داوری است. ما موظف هستیم که نامه بنویسیم و تاکنون هم این کار را انجام دادیم. عرب جلسه ای امروز با تاج داشت و مشکلات را مطرح کرد اما اینکه همه نامه های ما جواب داده شود تاکنون این کار انجام نشده است.


بیشتر بخوانید:

شکایت باشگاه پرسپولیس از تیم داوری بازی با فولاد

اطلاعیه ۴ بندی فولادی‌ها در جواب اعتراضات پرسپولیسی‌ها

فولاد خوزستان ۲ - ۱ پرسپولیس / سرخپوشان به سرمربی خودشان باختند/ امپراطور در دعوای خانوادگی پروفسور را مات کرد


 انتهای پیام/ 

اظهارات خمارلو درباره حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
دوغتو بنوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
آخرین اخبار