نیروگاه ۸۰۰ اسب‌بخاری شرکت G پاور بر روی مرسدس SL63 AMG +تصاویر

شرکت تیونینگ تیونر G پاور توان مرسدس SL63 AMG را به محدوده یک سوپر‌اسپرت مسابقه‌ای رسانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تیونینگ G پاور که سال‌هاست به تقویت و ارتقاء محصولات خودروسازان مطرح آلمانی همچون مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و مشغول بوده، به تازگی از نسخه ارتقاء یافته SL63 رونمایی کرده است. SL که یکی از با‌سابقه‌ترین و مشهور‌‎ترین محصولات شرکت مرسدس‌بنز به شمار می‌رود، در آخرین نسخه SL63 از نسل جدید خود با همان پیشرانه قدیمی ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر توربو عرضه می‌شود. این ارتقاء قدرت SL63 را به مرز ۸۰۰ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۱۱۰۰ نیوتن‌متر رسانده تا این خودروی رودستر (سقف‌باز شو) به کلاس خودرو‌های سوپر‌اسپرت دخول کند.

این ارتقاء به زبان ساده در جایگزینی توربوشارژر‌ها با نمونه بزرگتر و دست‌کاری در کامپیوتر خودرو خلاصه می‌شود. نتیجه دست‌یابی پیشرانه ۵.۵ لیتری توربوی ۸ سیلندر V شکل به توانی نزدیک به ۸۰۰ اسب‌بخار بوده که حدود ۲۱۲ اسب‌بخار بیش‌تر از نمونه استاندارد به شمار می‌رود و گشتاور آن نیز ۲۰۰ نیوتن‌متر افزایش داشته است.

نتیجه این ارتقاء، بهبود ۰.۶ ثانیه‌ای شتاب صفر تا صد بوده که حال تنها در مدت ۳.۵ ثانیه اتفاق می‌افتد. همچنین محدودکننده الکترونیکی سرعت که در تمامی محصولات مرسدس‌بنز وجود دارد، در این مدل حذف شده تا حداکثر سرعت آن به ۳۴۰ کیلومتر در ساعت برسد. این عدد بیش‌ از ۴۰ کیلومتر سریع‌تر از نسخه استاندارد SL63 در مدل AMG Drive’s Package (که محدودکننده الکترونیکی ندارد) به شمار می‎رود. کلیه محصولات مرسدس‌بنز که به محدود کننده الکترونیکی مجهز هستند، سرعت آن‌ها به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

دیگر تغییراتی که شرکت آلمانی تیونینگ G پاور بر روی SL63 اعمال کرده است، در کنار مسائل فنی شامل رینگ‌های ۲۱ اینچی جذاب هوریکان RR می‌شود که با تکنولوژی آلومینیوم فوق سبک استفاده شده در هواپیما، ریخته‌گری شده است. این رینگ‌ها که کناره‌های آن با رنگ مشکی Jet Black رنگ‌‎آمیزی شده‌اند، با لاستیک‌های ۲۶۵/۳۰ در جلو و ۲۹۵/۳۰ در عقب روی خودرو نصب شده‌اند. به این ترتیب پایداری خودرو در سرعت‌های بسیار بالا نیز تضمین خواهد شد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Mercedes SL63 AMG G Power را مشاهده می‌کنید.

نیروگاه ۸۰۰ اسب‌بخاری شرکت G. پاور بر روی مرسدس SL63 AMG +تصاویر

نیروگاه ۸۰۰ اسب‌بخاری شرکت G. پاور بر روی مرسدس SL63 AMG +تصاویر

نیروگاه ۸۰۰ اسب‌بخاری شرکت G. پاور بر روی مرسدس SL63 AMG +تصاویر

نیروگاه ۸۰۰ اسب‌بخاری شرکت G. پاور بر روی مرسدس SL63 AMG +تصاویر


بیشتر بخوانید: شرکت هنسی قدرت مکلارن 600LT را به محدوده بوگاتی ویرون رساند


انتهای پیام/

مرسدس SL63 AMG با تیونینگ G پاور

برچسب ها: فناوری ، تیونینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار