قلی‌خسروی گفت: قیمت‌ مسکن با دستور پادگانی کاهش نمی‌یابد، بلکه باید با استفاده از سیاست‌های درست ملی قیمت‌ها را کاهش دهیم.

قیمت مسکن با دستور پادگانی کاهش نمی‌یابد/ قیمت مسکن تا پایان سال تثبیت می‌شودمصطفی قلی‌خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه قیمت مسکن با دستور پادگانی کاهش نمی‌یابد، گفت: بازار مسکن مانند پادگان نیست که با یک دستور قیمت‌ها کاهش و یا افزایش یابد، بلکه باید با ارائه برنامه‌های خاص و درست  مالی - بانکی و افزایش میزان ساخت و ساز این بازار را کنترل کرد.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران ادامه داد: دولت و وزیر راه و شهرسازی باید با یک نمودار کاری و افزایش تولید قیمت‌ها را در بازار مسکن کنترل کند تا شاهد افزایش صدور پروانه‌های ساخت و ساز باشیم.

قلی‌خسروی یادآوری کرد: نگرش وزیر راه و شهرسازی به افزایش ساخت و ساز است و ما امیداریم با حمایت از بخش خصوصی و عملیاتی کردن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید بتوانیم این بازار را به تعادل برسانیم.

وی تأکید کرد: قیمت‌ مسکن تا پایان سال به تثبیت می‌رسد و وضعیت کنونی بازار تا سال آینده به شاخص تورم و قیمت حامل‌های انرژی بستگی دارد.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات مسکن روند اقتصادی این بخش را بهبود می‌بخشد، گفت: هم اکنون سازندگان نیازمند افزایش تسهیلات مسکن هستند و باید در این بخش بتوانیم شاخص عرضه و تقاضای مسکن را به توازن برسانیم.

انتهای پیام /

 افزایش تسهیلات مسکن روند اقتصادی را رونق می‌بخشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
اگر تسهیلات برای سازنده میخواهید بگیرید حرفی نیست ولی مطمئنا افزایش تسهیلات و وام برای خریداران جز فشار زیربار قرض و قسط رفتن چیزی نداره! ضمن اینکه اگر سازنده میخواد تسهیلات بگیره که باز خانه های میلیاردی لونه زنبوری بی کیفیت تحویل ملت بدهد همان بهتر که نگیرد چون اینهم راه حل مناسب برای عموم مردم نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
راه جلوگیری از تورم بیشتر و کوتاه کردن دست دلال در شرایط کنونی فقط افزایش سود بانکی به صورت مقطعی هست تا همه هر چی دارن بفروشن و تو بانک ها بزارن......عرضه بیشتر از تقاضا میشود با افزایش سود بانکی
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۸:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
کو پول برای خرید مسکن !!؟ مردم در خرج عادی زندگی موندن و این خرید و فروش های این مدت و اخیرا در ارز و طلا و خودرو و مسکن بخاطر هجوم سرمایه ها برای حفظ ارزش پول بود / مصرف کننده وافعی به حداقل ممکن رسیده و با شرمایه های خیلی کم برا واخدهای کوچیک و ارزون و خودروهای زیر 70 میلیون بوده
آخرین اخبار