کد‌های برنامه‌نویسی شرکت سامسونگ، امکانات دوربین گلکسی S10 را لو داد

جاسوسان با دسترسی به کد‌های برنامه‌نویسی خانواده گلکسی S10، امکانات دوربین این مدل را فاش کردند.

کد‌های برنامه‌نویسی شرکت سامسونگ، امکانات دوربین گلکسی S10 را لو دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌شک خانواده گلکسی S10 پیش از رونمایی یکی از خبرساز‌ترین و جذاب‌ترین محصولات در جهان بوده و اخبار زیادی اعم از حدس و گمان تا رندر‌ها و تصاویر و اطلاعات جاسوسی از این گوشی‌های هوشمند در رسانه‌ها دست به دست می‌شود. حال به‌تازگی بر‌اساس کد‌های برنامه‌نویسی به‌ دست آمده امکانات جدید و خاص دوربین گوشی‌های گلکسی S10 و احتمالا گلسی S10+ استخراج شده است.

اکنون در مدل گلکسی S9 کاربران امکان فیلم‌برداری فوق آهسته (Super Slow Motion) در زمان ۲ ثانیه را با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۷۲۰ داشته و زمان ۴ ثانیه با سرعت ۴۸۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۷۲۰ نیز قابل دسترس است. حال با استناد به کد‌های بدست آمده کاربران در گلکسی S10 امکان فیلم‌برداری فوق آهسته را در ۴ ثانیه و فیلم‌برداری نیمه آهسته را ۸ ثانیه خواهند داشت. همچنین احتمال می‌رود که سامسونگ در حالت نیمه آهسته با سرعت ۴۸۰ فریم در ثانیه، به کمک نرم‌افزار سرعت را به ۹۶۰ فریم بر ثانیه به صورت مصنوعی برساند. همچنین در رابطه با کیفیت فیلم‌برداری نیز به عبارت HDR10+ اشاره شده است.

کد‌های برنامه‌نویسی شرکت سامسونگ، امکانات دوربین گلکسی S10 را لو داد

دیگر گزینه مشاهده شده در کد‌ها، حالت بهترین شات (Best Shot) بوده که قرار است در تمامی مدل‌های جدید این شرکت استفاده شود. بر‌اساس کد‌های موجود، این حالت به نوعی به کمک کاربر آمده و بهترین حالت نور و جهت و زاویه دوربین را پیدا می‌کند و زمانی که کاربر دوربین را در بهترین حالت قرار داد، دوربین به صورت اتوماتیک عکس‌برداری می‌کند. همچنین امکانات جدیدی برای تار کردن پس زمینه و فکوس بر روی سوژه در پرچم‌دار سامسونگ فراهم خواهد بود. امکاناتی همچون Blur برای تار کردن پس زمینه، Color Point برای تبدیل پس زمینه به رنگ سیاه و سفید، Side Light برای اضافه کردن نور به کنار صورت سوژه، Spin برای افزایش نور در پس زمینه و حالت‌ها Vintage و Zoom که جزییات آن‌ها مشخص نیست.

کد‌های برنامه‌نویسی شرکت سامسونگ، امکانات دوربین گلکسی S10 را لو داد

از دیگر امکانات این دوربین، گزینه Scan است که به کاربر اجازه تصویر‌برداری از اسناد چاپی و ثبت آن با کیفیت بالا را می‌دهد. همچنین امکان فیلم‌برداری فوق پهن (Ultra Wide) نیز در این دوربین وجود دارد و کاربران می‌توانند به جای فیلم‌برداری عادی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، به فیلم‌برداری با زاویه باز با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بپردازند. همچنین فیلم‌برداری این گوشی مجهز به سیستم Super Steady بوده که یک لرزش‌گیر قدرتمند به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: جدیدترین تصاویر واقعی از گوشی هوشمند گلکسی S10 منتشر شد


انتهای پیام/

اطلاعات دوربین سامسونگ گلکسی S10 لو رفت

برچسب ها: فناوری ، گلکسی S10
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.