مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی اصلی ما برابر تیم الریان قطر است و باید برای این دیدار آماده شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی تیمش برابر تیم پنجاب هند اظهار کرد: پنجاب هند تیم بدی نبود و بازیکنان ما خوب بازی کردند و به نتیجه دلخواه خود دست یافتیم. به هر حال بازی اصلی ما برابر تیم الریان قطر است اما متاسفانه نتوانستیم تیم خود را به خوبی تقویت کنیم و در برخی از پست ها ضعف داریم. بازی بعدی با الریان قطر سخت است اما به قطر می رویم تا با داشته هایمان یک بازی خوب برابر حریف قطری انجام  بدهیم. 

او درباره اینکه زمین شرایط بازی را نداشت، گفت: هوای بارانی روز گذشته باعث شده بود که زمین گل آلود شود و هر چه از زمان بازی می گذشت وضعیت زمین بدتر می شد و به طور حتم همین مشکل بر کیفیت بازی ما تاثیر گذاشته بود. اگر زمین خشک بود به طور حتم بازی بهتری را انجام می دادیم. 

حضور پروین قوت قلب برای ما و بازیکنان بود 

دایی درباره حضور پروین در رختکن تیم سایپا گفت: به طور حتم پروین یکی از بزرگان فوتبال کشورمان است و حق بزرگی بر گردن فوتبال ما دارد . پروین  برای تبریک به رختکن آمد و همین حضورش قوت قلب برای ما و بازیکنان بود و این کارش قابل تقدیر است. انشاالله دوباره  تکرار شود و ما دوست داریم تا بزرگان فوتبال کشورمان در کنار تیم ما باشند. 

مربی سایپا درباره امکانات تیم سایپا کم و صفر است، خاطر نشان کرد:  همان طور که علی دایی گفت تیم ما از لحاظ امکاناتی ضعیف است و فوتبال ما به 3 دسته تقسیم شده است یک دسته از تیم ها پول دارند، دسته دیگر پول ندارند اما  تماشاگر دارند و تیم سایپا در دسته سوم قرار دارد که پول ، امکانات و تماشاگر ندارد. 


بیشتر بخوانید: 

حریف ذوب آهن با پرواز چارتر در ایران/ هشدار رسانه عربی به کویتی‌ها

حدادی فر: بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان می‌دهد

حریف سایپا امشب به تهران می آید/ محل تمرینات جنگجویان پنجاب مشخص شد

دردسر‌های علی دایی برای مقابله با هندی‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار