سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: الریان قطر قابل مقایسه با این تیم هندی نیست و سعی می‌کنیم شناخت خوبی از این تیم پیدا کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی برابر تیم فوتبال مینروا پنچاب هند اظهار کرد: فکر کنم باران روز گذشته در کیفیت زمین بازی تاثیرگذار بود و فوتبال امروز می توانست زیباتر باشد اگر وضعیت زمین مساعدتر بود به هر حال ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و توانستیم به 2 گل برسیم و توانایی زدن گل های بیشتر هم داشتیم. همچنین در نیمه دوم هم تیم هندی به مدت 15، 20 دقیقه به ما فشار آورد و از ما بهتر بازی کرد و در ادامه ما بازی را در دست گرفتیم و توانستیم 2 گل دیگر هم بزنیم و بازی را با برد پرگل به پایان برسانیم. 

او درباره بازی با الریان قطر بیان کرد: الریان قطر قابل مقایسه با این تیم هندی نیست و ما فیلم بازی  50 روز قبل این تیم  قطری را داریم و سعی می کنیم شناخت خوبی از این تیم پیدا کنیم چرا که آن چنان آشنایی از این تیم نداریم. آنها یک بازی دیگر هم 2 روز دیگر انجام می دهند و  به امید خدا بتوانیم با تماشای آن بازی به شناخت خوبی از این تیم دست یابیم. 

سرمربی تسم فوتبال سایپا  درباره اظهارات مربی هندی مبنی بر اینکه دایی بت فوتبال آسیاست و اینکه داور یک پنالتی هم به نفع تیم هندی نگرفت، گفت: من نمی دانم کدام صحنه را بیان کرد و به نظرم اتفاقی در محوطه جریمه ما رخ نداد . توپی که زدند به بدن رضا اسدی خورد و به طور دقیق ندیدم چون خیلی سریع این واکنش صورت گرفت و درباره اینکه پنالتی شده یا نشده نمی توانم صحبت کنم. به نظرم  تیم ما خیلی بهتر از تیم هند بازی کرد و  به همه تیم ها احترام می گذاریم.  متاسفانه چندین بازی پیروزی نداشتیم و امتیازات بازی ها را از دست دادیم اما این پیروزی کمک می کند تا با برد در بازی بعدی مرحله پلی آف آسیا به بازی های لیگ بازگردیم و با قدرت بازی ها را ادامه بدهیم. 


بیشتر بخوانید: 

پروین: تیم ملی باید قدم اول را در جام ملت‌های آسیا محکم بردارد

افشای پشت پرده سرمربیگری علی پروین در تیم ملی و پیشنهاد سعودی‌ها

سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام ملت های آسیا


انتهای پیام/ 

اظهارات دایی درباره پیروزی تیمش برابر تیم هندی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار