بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: کیفیت بازی خوب نبود، اما ما خیلی زود توانستیم به  تیم هندی  گل بزنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان رمضانی بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی تیمش برابر تیم مینروا پنجاب هند اظهار کرد: کیفیت بازی خوب نبود اما ما خیلی زود توانستیم به  تیم هندی  گل بزنیم و  در ادامه بازی توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. 

او درباره اینکه حریف هندی آن قدر قدرتمند نبود، گفت: اطلاعات زیادی از حریف هندی نداشتیم اما تا جایی که کادر فنی برایمان این تیم آنالیز کرده بود می دانستیم که تیم قوی نیست و توانستیم خیلی زود به این تیم گل بزنیم. 

رمضانی درباره برنامه تیم سایپا برای بازی با تیم فوتبال  الریان قطر چیست، تصریح کرد: بله بازی سختی در قطر داریم و تیم الریان خیلی هزینه کرده است و تیم خوبی است اما با همه وجود  برابر این تیم بازی می کنیم تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم. 

او ادامه داد : زمین خیلی خیس، لرزنده و سنگین بود اما خدا را شکر که بازی را برابر تیم هندی پیروز شدیم و  در مرحله بعد به مصاف تیم الریان قطر می رویم. 

رمضانی درباره وضعیت مالی تیم سایپا بیان کرد: همه باشگاه ها مشکل مالی دارند و امیدوارم این موضوع در باشگاه ما حل شود. در حال حاضر 40 درصد از مطالبات مالی خود را دریافت کردیم. 


بیشتر بخوانید: 

حریف ذوب آهن با پرواز چارتر در ایران/ هشدار رسانه عربی به کویتی‌ها

حدادی فر: بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان می‌دهد

حریف سایپا امشب به تهران می آید/ محل تمرینات جنگجویان پنجاب مشخص شد

دردسر‌های علی دایی برای مقابله با هندی‌ها


انتهای پیام/ 

اظهارات رمضانی درباره پیروزی برابر تیم پنجاب هند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار