مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز تا پنجشنبه بارشی در سطح استان نداریم و طی این مدت در طول روز افزایش نسبی دما و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پنجشنبه بارشی در سطح استان نداشته باشیم و طی این مدت در طول روز افزایش نسبی دما و وزش باد رخ دهد.

وی افزود: در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب همچنان هوای سرد حاکم خواهد بود و از روز جمعه وزش باد در مناطق مرکزی تشدید خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: با ورود سامانه بارشی جدیدی که از بعدازظهر جمعه به تدریج منطقه را دربر می‌گیرد، به طور متناوب تا دوشنبه هفته آینده ضمن کاهش دما، شاهد بارش باران و برف در بیشتر مناطق استان اردبیل خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس امروز آسمان صاف تا نیمه ابری، در برخی نقاط گاهی افزایش ابر و وزش باد را خواهیم داشت که جهت باد شمال‌غربی تا جنوبی و حداکثر سرعت باد گاهی تا ۴۰ کیلومتربرساعت پیش‌بینی می‌شود، ضمن اینکه امشب جوی صاف تا نیمه ابری، در مناطق جنوبی و مرکزی با هوای سرد و مه موقت را تجربه خواهیم کرد.

دولتی مهر هوای چهارشنبه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در طول روز و وزش باد اعلام کرد و گفت: پنجشنبه نیز جوی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در طول روز و وزش باد (گاهی تند) بر اردبیل حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: روز جمعه نیز در مناطق مرکزی وزش باد تند را شاهد خواهیم بود و از بعدازظهر به تدریج جوی ابری همراه با کاهش دما و احتمال بارش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

جوی آرام تا روز پنجشنبه در اردبیل حاکم خواهد بود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.