مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره موسیقی فجر با حضور ۲۱ گروه در چهار بخش مختلف در این استان برگزار می‌شود.

کرمانشاه میزبان جشنواره موسیقی فجر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام رحیم جعفری پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به  برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان کرمانشاه  گفت: ۲۱ گروه برجسته اجرای کنسرت در قالب ۱۹۰ هنرمند در ۴ بخش سنتی، کلاسیک، محلی و پاپ در این جشنواره حضور دارند.

وی با بیان اینکه تنها  هفت استان مجوز برگزاری این جشنواره  گرفتند گفت: ظرفیت استان کرمانشاه در حوزه موسیقی موجب صدور مجوز برای استان شده است و از 24 بهمن ماه به مدت یک هفته در سه سالن تالار انتظار، تالار وحدت و سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود.

 حجت الاسلام جعفری گفت: قیمت بلیت‌ها  از ۳۰ هزار تا ۸۰ هزار تومان و برای موسیقی پاپ از ۴۵ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان  برای موسیقی محلی و سنتی در سایت ایران کنسرت اعلام شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای این جشنواره هزینه شده است که یک دوم آن از محل فروش بلیت و مابقی را هم اداره فرهنگ و ارشاد و استانداری تقبل می‌کنند.

انتهای پیام/ز


۶۰۰ میلیون تومان  برای جشنوراه موسیقی فجر هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.