نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت کاری مسئولان اجرایی باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرکرد، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: به رغم همه تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم، شاهد حضور پررنگ آن‌ها در این راهپیمایی باشکوه بودیم.

وی، اجرای نادرست اقتصاد مقاومتی را دلیل مشکلات اقتصادی کنونی بیان و اضافه کرد: باید تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت کاری مسئولان و مطالبه مردم باشد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه با شروع چهل سال دوم انقلاب اسلامی، باید به دنبال دستاورد‌های جدید باشیم، ادامه داد: تدوین چشم اندازی جدید برای ادامه راه انقلاب اسلامی ضروری است.

نکونام اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، وحدت حقیقی با همفکری همه گروه‎هاست.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سوء استفاده از کوچکترین ضعف‌ها هستند، گفت: در سال‌های آتی و با هوشیاری بیشتر، باید هیچ بهانه‌ای برای نفوذ دشمن و تضعیف نظام اسلامی ایجاد نشود.

نکونام افزود: در سال‌های آینده باید از حزب گرایی در کشور فاصله گرفت و بدون نگاه حزبی و جناحی پیش رفت، چرا که در این چهل سال احزاب نتوانستند انتظارات انقلاب اسلامی را محقق کنند.

آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، روز گذشته همزمان با ۲۲ بهمن ۹۷ و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آخرین روز از دهه مبارک فجر، و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار شد.

در این برنامه از ۳۴ اثر برگزیده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار