نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترک از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن تشکر و قدردانی کردند.

قدردانی ازحضور مردم زنجان در جشن انقلاببه گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در این پیام آمده است: این حضور باشکوه شما مردم عزیز، دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ به جهانیان ثابت کردید در مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته در حفظ و صیانت از دستاورد‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نخواهید کرد.

دربخش دیگری ازپیام قدردانی تاکید شده به راستی برای بیگانگان چه شگفت انگیز و غیر قابل باور و برای آحاد ملت ایران چه شیرین و جذاب است که هنوز عطر‌های روز‌های به یادماندنی بهمن ۵۷، تازه و دل انگیز به مشام می‌رسد و همگی یکدل و یک صدا سرود فجر و پیروزی سر می‌دهند.

بی شک با چنین عظمتی، هیچ دشمنی را توان ضربه زدن به پیکر تنومند انقلاب اسلامی نیست و هیچ تهدیدی نمی‌تواند به میراث گران قدری که میلیون‌ها ایرانی مسلمان از آن پاسداری می‌کنند آسیب برساند.

ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور استان که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه و نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم را به جهانیان نشان دادند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم، و از خداوند متعال برای مردم شریف استان و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر سلامتی و سعادت را مسألت می‌نماییم.
 
انتهای پیام/ن
 
 

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.