معاون نخست‌وزیر ایتالیا از تصمیم دولت برای بازنگری در تحریم‌ها علیه روسیه خبر داد و اعلام کرد شرکت‌های ایتالیایی از این تحریم‌ها متحمل ضرر‌های سنگینی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، لوییجی دی مایو، یکی از دو معاون نخست وزیر ایتالیا، ابراز امیدواری کرد رم از تصمیم خود در مورد تحریم‌های ضدروسیه منصرف شود و یادآوری کرد که شرکت‌های ایتالیایی از این تحریم‌ها متحمل ضرر‌های سنگینی شده‌اند.

او  این کشور اعلام کرد دولت ایتالیا قصد دارد در جهت بازنگری در تحریم‌های ضد روسیه وارد عمل شود.

معاون نخست وزیر ایتالیا و وزیر توسعه اقتصادی، کار و سیاست‌های اجتماعی تاکید کرد تحریم‌های اعلام شده بر ضد مسکو ضرر بزرگی به دنیای کسب و کار ایتالیا رسانده است. دی مایو  افزود: «اگر شرکت‌هایی وجود داشته باشند که به علت تحریم‌ها بر ضد روسیه متحمل ضرر‌های سنگینی شده باشند، ضروری است که از این تصمیم صرف نظر شود.»

او گفت: «ما با تحریم‌هایی که علیه روسیه وضع شد، مبارزه می‌کنیم و به مبارزه ادامه می‌دهیم، نه به این علت که ما هوادار روس‌ها یا هوادار آمریکایی‌ها هستیم بلکه به این علت که ما هوادار ایتالیایی‌ها هستیم.»

اتحادیه اروپا سال ۲۰۱۴ در بحبوحه مناقشه اوکراین این تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کرد. مسکو نیز به نوبه خود تحریم‌هایی علیه اتحادیه اروپا اعمال کرد و به جایگزین کردن منشاء واردات خود روی آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار