وزیر اطلاعات گفت: مردم خراسان جنوبی همانند درختان کویر، مقاوم در برابر طوفان فتنه ها هستند.

مردم خراسان جنوبی، مقاوم در برابر طوفان فتنه هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین علوی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم استان و بزرگان آن همانند درختانی هستند که در کویر روئیده اند و در هنگام بهره دهی، بهره دهی پر برکتی دارند.

وی گفت: مردم ما آنچه در توان داشته اند، پای انقلاب بذل کرده اند و امروز وظیفه ماست که پا به پای آنها در خدمتگزاری پیشقدم باشیم.

وزیر اطلاعات همچنین افزود: وجود خاندان بزرگ آیت الله عبادی، نعمت بزرگی برای مردم خراسان جنوبی است که همواره روشنی بخش مردم بوده وهستند و رفتار و منش شان برای نسلهای آینده آموزنده است.

استاندار هم در این دیدار گفت:خراسان جنوبی با وجود طولانی ترین مرز مشترک با کشور افغانستان، یکی از امن ترین استانهای کشور است که خوشبختانه با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت بسیار خوبی داریم.

معتمدیان افزود: هوشمندی نیروهای امنیتی و اشراف بالای اطلاعاتی، امنیت مثال زدنی را در خراسان جنوبی حکمفرما کرده که این حاصل همدلی نیروهای نظامی و امنیتی استان است.

وی گفت: البته امنیت استان را مدیون حضور مردم، عشایر و مرزنشینان غیور هستیم که با وجود همه مشکلات و خشکسالی ها، در تامین امنیت مرزها نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام / ط ا

امنیت استان  مدیون حضور مردم، عشایر و مرزنشینان غیور هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار