سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:بار دیگر مردم ایران با خضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان این نظام را نقش برآب کردند.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای  اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیماییان  سنندجی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:امروز چهل سالگی انقلابی را جشن می گیریم که امریکا را به زیرکشید و دماغ آن را به خاک مالید .

وی در ادامه افزود:انقلاب اسلامی رژیمی را  به زیر کشید که ژاندارم امریکایی در منطقه بود و سرباز آمریکا در منطقه وجهان اسلام به شمار می آمد.

نقوی حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی رژیمی را به زیرگرفت که در کنار رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان توطئه می کرد.

وی افزود:دشمنان ایران مدتهاست که از طریق رسانه های معاند، وعده های کنفرانس ورشو وجمع کردن معاندین می خواهند  تا ملت ایران  را از نظام ناامید کنند تا جشن چهل سالگی انقلاب را نبینند اما امروز همین ملت از جمله مردم کردستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های آنان را نقش برآب کردند.

نقوی حسینی هدف دشمن از تحریم ها و فشار اقتصادی را جدا کردن مردم از آرمان های امام و انقلاب دانست وگفت: مردم کردستان ملتی مقاوم ، وفادار ومتعهد به نظام وانقلاب اسلامی هستند و امروز  این سیل جمعیت  اعلام کردند که  پای آرمان های نظام انقلاب هستنند.

 

وی گفت: مردم با  همه سختی‌ها و مشکلات  و تحریم های اقتصادی با حضور پرشور  خود  ثابت کردند که پای نظام وانقلاب اسلامی هستند و این حضور با شکوه ملت ،دولت مردان  و مسولین را بیش از گذشته   پای کارمی آورد.

وی با بیان اینکه کشور ما کشوری غنی و دارای  امکانات خوبی است افزود:وضعیت بازار نباید تهدیدی برای سفره های مردم باشد  چرا که دشمن همین سفره مردم راهدف قرارداده است وفکر می کند که با این کار مردم را وادار به اعتراض می کنند.

نقوی حسینی گفت: وظیفه مسئولان مملکت  این است  که با توانایی ها وپتانسیل های موجود برای سرمایه های کشور برنامه ریزی داشته باشند  و با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هر چه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانت خواری اقدامات جدی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.