آیت الله امینی گفت:این حضورجوانان انقلابی و نسل ۵ و ۶ انقلاب نشان دهنده پایبندی آن‌ها به آرمان‌های انقلاب وامام راحل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، راهپیمایی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خیلی عظیم مردم، مسئولان و شخصیت‌های سیاسی در قم برگزار شد.

مردم قم با حضور باشکوه در جشن چله انقلاب اسلامی مسیر میدان آستانه، خیابان اراک، پل حجتیه، چهارراه شهداء، خیابان ارم و حرم مطهر حضرت معصومه (س) را طی کرده و در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر تجمع کردند.

آیت الله مکارم شیرازی،آیت الله امینی، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز امروز در کنار مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

مراجع عظام تقلید، مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی نیز دوشادوش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و فریاد انزجار و ظلم ستیزی سر دادند.

آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم و جوانان در روز ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: این حضور جوانان و مردم انقلابی نشان دهنده بصیرت آن‌ها نسبت به اهداف و توطئه‌های دشمنان است.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: این حضورجوانان انقلابی و نسل ۵ و ۶ انقلاب نشان دهنده پایبندی آن‌ها به آرمان‌های انقلاب وامام راحل است.

وی بیان کرد: این حضور گسترده مردم انقلابی پیامی به دشمنان نظام دارد و آن پیام این است تا آخرین لحظه و قطره خون پای آرمان‌های انقلاب و امام راحل خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/ح

حضور مراجع تقلید و شخصیت‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم

برچسب ها: فجر97 ، مراجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار