آیت الله امینی گفت: این استان دارای موقعیت منحصر بفرد است و با وجود آگاهی از ظرفیت‌های قم، نگاه‌ها به توسعه‌ قم آنچنان که شایسته‌ این استان است نبوده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی،استاندارقم، امروز با آیت الله امینی عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله ابراهیم امینی در این دیدار با اشاره به حضور علما و مراجع دینی و وجود بارگاه کریمه‌ اهل بیت (س) در قم گفت: این استان دارای موقعیت منحصر بفرد است.

وی حضور مسئولان کشور در قم و دیدارهای ایشان با مراجع عظام را نمایانگر جایگاه ویژه‌ استان قم دانست وادامه داد: با وجود آگاهی از ظرفیت‌های قم، نگاه‌ها به توسعه‌ قم آنچنان که شایسته‌ این استان است نبوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مساله تک شهرستانی بودن استان قم به عنوان یکی از چالش‌های جذب اعتبارات اشاره کرد و گفت: این مساله با پیگیری از مسئولان کشور قابل حل خواهد بود.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون پروژه‌های مهم قم از جمله بحث فرودگاه، پروژه شهید کاظمی، قطار تهران- قم- اصفهان، مونوریل، تصفیه خانه فاضلاب قم و پردیسان و نیز مسئله‌ اشتغال استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

نگاه مسئولان كشور به استان قم متناسب با جايگاه آن باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار