مردم دیار میرزا زیر باران رحمت الهی با راهپیمایی باشکوه خود ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گیلان، همه آمده اند تا ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرند.

همه زیر باران رحمت الهی  با چترهای رنگارنگ  آمدند تا جشن انقلاب را جلوه ای دیگر ببخشند.

همه آمده اند تا یک بار دیگر شعار مرگ بر امریکا ومرگ بر اسراییل سر دهندو شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران برحمایت شان از نظام اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب تاکید کردندوکودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان به صورت گسترده حضور دارندتا نشان دهند که پیرو ولایت هستند .

انقلاب اسلامی ایران، در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود همچنان متعالی، سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی پیشرفت‌های همه جانبه و بالندگی پیش می‌رود، این قیام باشکوه به عنوان نهضتی مبتنی بر احیای اسلام ناب محمدی (ص) و بازیابی هویت داهیانه بنیانگذار فرزانه و کبیرش، امام خمینی (ره) با اقتدار نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.

مردم گیلان  با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ادای وظیفه شان  که قدردانی از خون شهدای انقلاب تا مدافعان حرم و پایبندی به آرمان‌های امام راحل (ره) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است، نشان دادندکه پشتیبان نظام اسلامی هستند .

سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دیار میرزا کوچک خان است.

 

انتهای پیام / ق

شعار مرگ بر آمریکا در جای جای  گیلان طنین انداز شده است

 

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.