فرمانده کل ارتش گفت : در طول چهل سال گذشته هر روز یک تحریم جدید را بر مردم ایران تحمیل کردند، اما با رهبری ولایت فقیه ما فاتح ۱۴ هزار و ۶۰۰ مبارزه با استکبار هستیم.

آذربایجان افتخار ایران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل از ظهر امروز در جمع راهپیمایان تبریزی گفت: تاریخ تبریز را همواره به خاطر خواهد داشت که در ۲۹ بهمن سال ۵۶ با گرامیداشت شهدای مظلوم قم آتش انقلاب را فروزان کرد و باعث درهم پیچیدن رژیم طاغوت و بیرون انداختن آمریکا از این کشور شد.

فرمانده کل ارتش در تبریز گفت:ما به دشمن لبخند نخواهیم زد و تسلیم خواسته‌های آن‌ها نخواهیم شد.

امیر سر لشگر موسوی در تبریز گفت:نظام سلطه در صدد گسترش استیلای خود بر جهان است و انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه قرار دارد به همین دلیل در صدد مقابله با انقلاب هستند.

وی افزود:از آنجایی که شکست نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی رخ داده است استکبار در صدد مقابله و اعمال فشار بر انقلاب است تا مبادا این انقلاب به الگویی برای مقابله با نظام سلطه در جهان شود و خواب و خیال‌های آن‌ها را بر هم زند و مطامع آن‌ها را به خطر اندازد.

نیرو‌های مسلح تا آخرین قطره خونشان از حدود و ثغور ایران دفاع می کنند 

فرمانده کل ارتش گفت:بر روح بلند علما، آزادگان شهدای خطه آذربایجان درو می‌فرستیم و در این روز باشکوه آمادگی فرزندان این ملت در نیرو‌های مسلح را برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی و بیعت با رهبری اعلان می‌کنیم.

وی افزود:مردم بصیر ایران به خوبی می‌دانند که هزینه سازش با دشمن بیش از هزینه مقاومت است و هزینه مقاومت را می‌پردازداما تسلیم دشمنان نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ما ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز مبارزه و مقاومت را از ۲۲ بهمن ۵۷ تاکنون گذرانده ایم و این دوران مهم، حتی یک روز هم بدون توطئه دشمن نبوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در طول چهل سال گذشته هر روز یک جنگ، یک فتنه، یک خندق، یک احزاب، یک نفاق، یک عاشورا، یک کربلا، یک تهدید و یک تحریم جدید را بر مردم ایران تحمیل کردند، اما با رهبری ولایت فقیه ما فاتح ۱۴ هزار و ۶۰۰ مبارزه با استکبار هستیم.

سرلشکر موسوی افزود: حال این ماییم ملت بزرگ ایران که ۱۴ هزار و ۶۰۰ بار موجب عصبانیت و خشم دشمنان شده ایم.

وی گفت:انقلاب اسلامی مبانی نظام سلطه را از بین برده است چرا که انقلاب ما انقلاب الله اکبر است و نقطه مقابل آن پذیرش تسلیم به سلطه گران است.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: کشور ما هرگز گاو شیرده استکبار نخواهد شد چرا که معتقدیم پذیرفتن نظام سلطه به معنی پذیرفتن راه شیطان است و پایان راه شیطان، سقوط و تباهی است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: استکبار جهانی می‌داند ملت‌های دیگر اگر راه انقلاب را ادامه دهند نظام سلطه پایان خواهد یافت به همین خاطر مقابل ما صف کشیده اند تا پرچم انقلاب به الگوی جهانی تبدیل نشود.

وی گفت:همانطور که امروز از دوران دفاع مقدس با سربلندی یاد می‌کنیم فرزندانمان هم از این دوران تهدید و تحریم و مقاومت مان با افتخار یاد خواهند کرد.

وی افزود: پیوند ناگسستنی مردم تبریز با مکتب اهل بیت موجب سربلندی ایران شد و امروز هم آذربایجان تکیه گاه و پایگاه مستحکم انقلاب است.

موسوی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن اظهار داشت: دلداگی مردم به رهبر، اسلام، انقلاب و کشورشان در این روز واقعا دیدنی است و از این بابت خداوند را شاکریم.

وی با اشاره به پیام حضور دیدنی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد‌: نیرو‌های مسلح به عنوان سربازان این مردم متعهد می‌شوند که قدردان بزرگی این ملت باشیم و از حدود و ثغور این کشور، آرمان‌های انقلاب تا آخرین قطره خون خودمان دفاع کنیم.

برای مشاهده عکس ها ، فیلم ها ،حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲، بهمن ۹۷تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید
//www.yjc.ir/fa/news/6829117

انتهای پیام/ش

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22بهمن97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.