مردم ولایت مدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر شور، وحدت انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مردم غیور و مرزدار سیستان وبلوچستان در ۷۰ نقطه استان به عنوان پرچمداران وحدت و انسجام مذاهب اسلامی حضور حماسی خود را یک بار دیگر به جهانیان نشان داده و یک صدا فریاد حمایت از نظام و انقلاب را سرداده و آمادگی خود برای حفاظت از مرز‌های میهن اسلامی را اعلام کردند.

مردم این استان بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر در هوای سرد بهمن ماه به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعار‌های «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

در این میان همه به صحنه آمده اند، حضور پیر و جوان، دختر و پسر قابل توجه است و زنان، چون همیشه در کنار مردان با کودکان خود حضوری گسترده دارند تا بار دیگر مشت محکمی بر صورت یاوه گویان کاخ سفید بکوبند و یادآور شوند که تهدید و تحریم ملت ایران اقدامی نخ نماست.

مردم قهرمان و همیشه در صحنه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان همانند سایر برنامه‌های ملی با شور و شوق فراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند و از میدان آزادی به سمت مصلی قدس در حال حرکت هستند و با سردادن شعار‌هایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم و دستاورد‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه‌ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

 

 

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار