با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، معاون سیاسی استاندار، فرماندار، روحانیون و روسای ادارات شهرستان دلگان فاز اول بیمارستان ۶۴تختخوابی این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آیین کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۶۴تخت خوابی امام رضا (ع) دلگان گفت:از برکات انقلاب اسلامی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر احداث ۵ بیمارستان، ۱۳۰ مرکزخدمات جامع سلامت و ۵۰۸ خانه بهداشت و ۷۵ پایگاه اورژانس است که باعث ارتقا قابل تحسین شاخص‌های بهداشتی و درمانی در منطقه شده است.

وی افزود: شاخص دسترسی به پزشک از ۵۰ هزارنفر به زیر ۵ هزارنفر رسیده است و تعداد تخت‌های بیمارستانی از ۵۰ تخت به حدود ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی رسیده است و افزون بر موارد ذکرشده میتوان به کلنگ زنی دو بیمارستان بزرگ و تخصصی ۵۴۰ تخت خوابی در ایرانشهر و چابهار و همچنین ارتقا دانشگاه علوم پزشکی و همچنین اجرای بیش از ۴۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در قالب طرح تحول سلامت اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود:همه موفقیت‌ها و خدمات انجام شده در شرایطی محقق شده است که کشورمان هشت سال درگیر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود و تحریم‌های ظالمانه شیطان بزرگ و استکبار جهانی بودیم.

انتهای پیام/پ

آیین کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۶۴تخت خوابی امام رضا

برچسب ها: دهه فجر 97 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار