نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت:دنیای استکبار از ما می‌خواهد دست از دینداری برداریم.

دعوای ما با استکبار دعوای مبانی است/هدف استکبار نابودی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در هفتمین یادواره شهدای کلات و در جمع مردم این شهرستان گفت: دعوای ما با استکبار دعوای مبانی است؛ دنیای استکبار از ما می‌خواهد دست از دینداری برداریم.

وی با بیان اینکه استکبار دنبال این است که انقلاب را از بین ببرد یا استحاله کند، تصریح کرد: شما تصور نکنید که اگر ما دست از انرژی هسته‌ای یا موشکهایمان برداریم، استکبار هم دست از سر ما برمی‌دارد؛ این ملت به رهبری امام ایستاده اند و نشان داده اند از انقلابشان در همه زمان‌ها دفاع می‌کنند.

هزینه ناکارآمدی عده‌ای نباید به حساب نظام نوشته شود

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به گرانی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: شاید شما از وضعیت اقتصادی فعلی کشور دلگیر باشید که به حق است، اما هیچ وقت نباید هزینه ناکارآمدی عده‌ای به حساب استقلال و نظام نوشته شود.

شیران خراسانی با بیان سلاح موشکی قدرت ملی ما است، افزود: آمریکا بار‌ها دیده و امتحان کرده است که در مقابل این ملت عددی نیست.

وی ادامه داد: ما امروز هم باید در کنار هم باشیم تا مثل دوران دفاع مقدس، با همان اتحاد و با همان یک رنگی بتوانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید متناسب با جنگ اقتصادی در کشور ساختار اقتصاد را طراحی کنیم، گفت: چرا باید شاخص راه روستایی کلات ۲۴ درصد باشد در حالیکه این شاخص در استن ۵۵ درصداست یا کشاورز کلاتی با بی آبی مواجه باشد؛ این اشکلات در ناکارآمدی مسؤولان است نه نظام مقدس جمهوری اسلامی.

شیران خراسانی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این ایام باید نشان دهیم که ملت ایران مثل همیشه و محکم‌تر از گذشته پای انقلاب ایستاده است.
 
وی ادامه داد: در حقوق بین الملل هیچ سند خیرخواهی جز منافع خودشان نیست؛ ما خودمان باید مصلحتمان را تشخیص بدهیم و امروز پس از چهل سال به تجربه به ما ثابت شده است که باید در مقابل استکبار بایستیم و مقابله کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.