معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه فروش بلیط الکترونیکی در سه سایت تاریخی این استان خبر داد.  

کرمانشاه پیشرو در زیرساخت فروش الکترونیکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جعفر کرجی معاون توسعه و مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در این فاز از توسعه، سامانه اماکن پربازدید استان کرمانشاه اعم از سایت جهانی بیستون، تاق_بستان و معبدآناهیتا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال مجهز به زیرساخت فروش الکترونیکی شدند.
 
وی  با بیان اینکه این آثار تاریخی در زمره پربازدید‌ترین جاذبه‌های فرهنگی تاریخی استان کرمانشاه تلقی می‌شوند، اظهار داشت: استان کرمانشاه بعد از استان فارس به عنوان دومین استان پیشرو در کشور سایت‌های تاریخی شاخص خود را به سامانه فروش الکترونیکی بلیط و با پیگیری‌های این معاونت مجهز کرده است.
 
کرجی ادامه داد: راه اندازی این سامانه صحت و سلامت کار را ارتقا می‌دهد و باعث افزایش سطح ارائه خدمات به گردشگران می‌شود. با توجه به اینکه گردشگران در سراسر دنیا بلیط اماکن و سایت‌های تاریخی را به عنوان یادگاری نگهداری می‌کنند، تمهیداتی پیش بینی خواهد شد تا بلیط الکترونیکی به گونه‌ای باشد که امکان نگهداری آن وجود داشته باشد.
انتهای  پیام/ز

افزایش سطح ارائه خدمات به گردشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.