وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرک حمل و نقل لنجان به خاطر هم‌جواری با خطوط ریلی، جاده کنارگذر غرب کشور و نزدیکی به مراکز بار می‌تواند بخشی از امور مارکتینگ لجستیکی را عهده‌دار شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان لنجان اظهار کرد: رانندگان حاضر در شهرک حمل و نقل نباید دغدغه‌ای به جز باربری داشته باشند.

وی با تأکید بر توزیع عادلانه بار در شهرک حمل و نقل شهرستان لنجان تصریح کرد: اعلام بار باید به صورت عادلانه صورت بگیرد تا همه رانندگان عزیز بتوانند از فرصت ایجاد شده بهره‌مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان با اشاره به موقعیت منحصر به‌ فرد شهرک حمل و نقل لنجان خاطرنشان کرد: شهرک حمل و نقل لنجان به خاطر هم‌جواری با خطوط ریلی، جاده کنارگذر غرب کشور و نزدیکی به مراکز بار می‌تواند بخشی از مسائل مارکتینگ لجستیکی را عهده‌دار شود.

محسن کوهکن هم در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان لنجان و با توجه روند آغاز به کار شهرک حمل و نقل این شهرستان پس از 14 سال که با حضور وزیر راه و شهرسازی همراه بود، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح و شروع به کار شهرک حمل و نقل هستیم.

وی افزود: قرار بود این پروژه در روزهای آتی کار خود را آغاز کند که به خاطر حضور وزیر راه و شهرسازی در این منطقه و فراهم بودن امکانات لازم نظیر آب، برق، اینترنت برای ارتباط امروز برای آغاز کار انتخاب شد و امیدواریم با تلاش جهادی شاهد رونق و توسعه روزافزون این شهرک باشیم. 

 

انتهای پیام/م 

 

افتتاح طرحهای عمرانی شهرستان لنجان با حضور وزیر راه وشهرسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.