مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان برحمایت همه جانبه این سازمان براي راه اندازي شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر تاکید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری در نشست مشترك با شهردار و اعضاء شورای اسلامی زرین شهر برای امضای موافقت نامه اصولی شهرک حمل و نقل کالای این شهر اظهار کرد: پیگیری های بسیاری برای اختصاص شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر انجام گرفت تا کلنگ این طرح در زرین شهر به زمین خورد و چنانچه روند اجرای طرح شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر به مشکل برنمی خورد و این طرح در مدت زمان مشخص شده اجرایی می شد یکی از طرح های موفق در سطح ملی به شمار می آمد.

وی با اشاره به مشكلات عمليات اجرايي اين شهرك در سال هاي اخير افزود: با توجه به اهمیت بهره برداری از این طرح تاثیرگذار و نگاه شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم زرین شهر جلسات متعددی برای اجرایی شدن این طرح برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان  با بيان اينكه استاندار اصفهان  تاكيد وي‍ژه براي بهره برداري اين طرح دارد، تصریح کرد: انتخاب زرین شهر برای احداث شهرک حمل و نقل در این شهر به دلیل وجود بزرگراه ها، حلقه های ترافیکی سه و چهار استان و همچنین حضور در کنار صنایع بزرگی فولادي و سيمان است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده اخير براي راه اندازي شهرك حمل ونقل زرين شهر، ادامه داد:  خوشبختانه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور قول هاي مساعدي براي راه اندازي اين شهرك داده است و ما با تمام توان دراين مسير ايستاده ايم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان  خاطرنشان كرد:‌ راه اندازي اين شهرك يكي از مطالبات مهم فعالان صنعت حمل و نقل اين شهرستان است وامروز زمان آن رسیده از مرحله مذاکرات عبور کرده و به مرحله اجرا برسیم.

خضری با بیان اینکه با استقرار باربری ها، ظرفیت های جديدي  در شهرک حمل و نقل زرین شهر ایجاد خواهد شد، گفت: برنامه ريزي براي ايجاد زیرساخت هایی همچون آب، برق، تلفن، روشنایی معابر، سرویس بهداشتی و... بايد  به سرعت آغاز شود.

وی رونق بازار و اشتغالزايي را ازجمله اثرات مثبت راه اندازي اين شهرك دانست و گفت:‌ اميدواريم با راه اندازی این شهرک و ارایه خدمات جانبی به رانندگان از سوی اصناف و...شاهد گشايش هاي اقتصاي براي اين قشر باشيم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.