وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد که فرستاده ویژه اتحادیه اروپا برای این کشور از همکاری این اتحادیه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پروسه صلح به رهبری و مالکیت افغانستان اطمینان داده است.

تاکید اتحادیه اروپا بر پیشبرد صلح افغانستان به رهبری و مالکیت دولتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد که فرستاده ویژه اتحادیه اروپا برای این کشور از همکاری این اتحادیه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پروسه صلح به رهبری و مالکیت افغانستان اطمینان داده است.

این وزارتخانه افزود که ادریس زمان، معین سیاسی وزارت امور خارجه افغانستان، با رونالد کوبیا، فرستاده ویژه اتحادیه اروپا برای این کشور، ملاقات نموده و پیرامون برگزاری موفقیت آمیز نشست اخیر گروه بین المللی تماس در لندن، پروسه سوم کابل که قرار است به تاریخ ۷ مارچ ۲۰۱۹ برگزار شود، نقش برجسته اتحادیه اروپا در پروسه صلح و همچنین انتخابات ریاست جمهوری افغانستان صحبت و گفتگو نموده اند.

وزارت خارجه افغانستان تصریح کرده است که رونالد کوبیا از همکاری اتحادیه اروپا در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پروسه صلح به رهبری و مالکیت افغانستان اطمینان داده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.