با توجه به حجم بالای ورود گردشگر و مسافر به مازندران نگاه ملی و ویژه برای ایجاد راه ایمن و استاندارد ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور در هتل رامسر در حال برگزاری است، گفت: آزاد راه تهران شمال اگر چه در حال رسیدن به فرجام است، اما آماده نبودن زیر ساخت‌های بخش راه و گردشگری دغدغه مسئولان منطقه برای پذیرایی مناسب از مسافران و ایمنی آن‌ها شده است.

وی با بیان اینکه نگاه تبعیض آمیز در اختصاص اعتبارات باید اصلاح شود، افزود: انتخاب استاندار بومی و آشنا به مباحث استان از سوی وزیر کشور انتخابی بسیار بجا بود که قابل تقدیر است.

شمس الله شریعت نژاد، انباشت زباله در جنگل و سواحل، ورود فاضلاب به منابع آبی و کمبود زیرساخت‌ها را از جمله مشکلات مشترک شهر‌های شمال کشور اعلام کرد و گفت: در گزارشی اعلام شد که روزانه ۶۷۰۰ متر مکعب فاضلاب وارد آب‌های ساحلی تنکابن می‌شود که می‌توان از آن به عنوان یک فاجعه زیست محیطی یاد کرد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان شهری و روستایی در دادن مجوزها و تصویب طرح‌های تفضیلی باید دقت نظر بیشتری داشته باشند تا روستاییان امروز سرایداران فردای برخی افراد و سرمایه داران نشوند.

انتهای پیام/ک



توسعه زیر ساخت‌ها برای دستیبابی به توسعه همه جانبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.