معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کلنگ نخستین پالایشگاه کوچک پتروشیمی استان، در اسلام آبادغرب به زمین زده می شود.

اسفندماه نخستین پتروشیمی کوچک کرمانشاه  احداث می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هدایت حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: نخستین پالایشگاه کوچک پتروشیمی استان، در اسلام آبادغرب تا قبل از سال کلنگ‌زنی و تا یک‌ساله آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

هدایت حاتمی  ادامه داد: پایین دست پتروشیمی به شدت اشتغالزا و استقلالی است و وابستگی به خارج از نظر دانش، مهارت وجود ندارد به شدت تاثیرگذار بر بدنه اجتماعی است و ما به دنبال آن هستیم که روحیه کار و تلاشگری را در استان ارتقا دهیم.

وی گفت: اکنون در استان سه پتروشیمی وجود دارد که ۱۰ عدد مینی‌بوس افراد آن را جابه‌جا می‌کنند و این پتروشیمی‌ها هیچ ارتباط اجتماعی از حیث اقتصاد اجتماعی با سطح استان ندارد، اما وقتی به پایین دست توجه کنیم با تمامی ارگان‌ها و مردم در ارتباط‌اند و با پالایشگاه‌های کوچک هم از بالادست به خوبی استفاده می‌شود هم بلافاصله بازار صادرات رونق خواهد گرفت.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان برای این مینی پالایشگاه هزینه و قرار بر کلنگ‌زنی در ۱۵ اسفندماه بوده است، در مرحله نخست حدود ۱۳۰ نفر ایجاد اشتغال و مواد و کار‌های اولیه مهیا و اگر با انرژی و بدون مانع‌تراشی به پیش رویم به خوبی این پالایشگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای  پیام/ز

اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان برای  مینی پالایشگاه هزینه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.