حاج حسین یکتا رزمنده و راوی دفاع مقدس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از آسمانی شدن یکی دیگر از جهادگران بسیجی در حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

آسمانی شدن یک جهادگر بسیجی دیگر در حین خدمت‌رسانی+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج حسین یکتا رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از آسمانی شدن یکی دیگر از جهادگران بسیجی در حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

گفتنی است، «امیر پژاوند» یکی از بسیجیان جوان و برومند کشورمان است که ماه‌ها به‌ عنوان خادم به زلزله‌زدگان کمک می‌کرد. او در جریان خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب و روستای خالدی بازی‌دراز شب گذشته و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اثر سانحه تصادف، جان خود را از دست داد.

حاج حسین یکتا در اینستاگرام نوشت:

به نام خدا
به ياد خدا
و براي خدا انشااله
انالله و انا اليه راجعون
روزی روزگاری در اين دشت بلای دشت ذهاب،خون كربلايی‌هایی به زمين ريخت تا اين منطقه آزاد شد و امروز با افتخار به بالای قله بازی دراز صعود ميكنيم.اما انگار اين بازی سر دراز دارد!
ديشب، شب شهادت فاطمه زهرا(س)، "امير پژاوند" يكی از جوانان رشيد و برومند اين خطه كردِ قهرمانِ پهلوان، كه ماه‌ها به صورت خادمی كمك ما ميكرد در امر خدمت رسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب و روستای خالدی بازی دراز در اثر سانحه تصادف ، خونی از دنيا رفت.
پرگشودن اين نوگل باغ انقلاب را به همه دوستان و همسنگران عرصه خدمت رسانی، به مردم عزيز زلزله زده و علی الخصوص به خانواده داغدارش تسليت عرض می‌كنم.
انشالله راه اين جوان و همه كسانی كه در اين راه قدم نهادند، پُر رهرو باد...
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

آسمانی شدن یک جهادگر بسیجی دیگر در حین خدمت‌رسانی+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
خدا رحمتشون کنه و به خانواده ش صبر بده ان شاا...