ویدئویی از صحبت‌های شنیدنی حاج حسین یکتا رزمنده دوران دفاع مقدس در خصوص وقوع پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مشاهده می‌کنید.

صحبت‌های حاج حسین یکتا درباره پیش‌بینی‌های امام(ره) و رهبری +فیلم  /////  حاج حسین یکتا: حسب 3 اصل معتقدم اردوگاه دشمن به هم ریخته استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و...که بر همگان واضح و مبرهن است.

هر چقدر به روند انقلاب اسلامی در این چهار دهه با دقت نظر بیشتری نگاه می‌کنیم، بیشتر به این نتیجه می‌رسیم که تلاش‌های دشمنان انقلاب در طول این سال‌ها برآیندی جز شکست آنان در مواجهه با انقلاب نداشته است.

اگر پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌‌های حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای(حفظه الله) درباره مسائل ایران و جهان را واکاوی کنیم، به نتیجه‌ای جز به وقوع پیوستن تمامی آن‌ها نخواهیم رسید.

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های حاج حسین یکتا، چهره انقلابی کشورمان و رزمنده دوران دفاع مقدس، در خصوص ادله‌ به هم ریختگی اردوگاه دشمن و همچنین تحقق پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای(حفظه الله) را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر 97 ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.