ماجرای شیء مرموز و عجیب شبیه به سفینه فضایی در آسمان + عکس

در سال ۱۹۸۰ دو زن اهل تگزاس در حال رانندگی در یک جاده جنگلی با نور عجیبی برخورد کردند که به شدت آن‌ها را شوکه کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ۲۹ دسامبر سال ۱۹۸۰ در شهر کوچک هوفمان در ایالت تگزاس دو زن میان سال به نام‌های «ویکی لندروم» و «بتی کش» به همراه نوه شش ساله ویکی، حدود ساعت ۹ شب در حال رانندگی در یک جاده جنگلی بودند که ناگهان نور آبی خیره کننده‌ای در آسمان توجه آن‌ها را جلب کرد.

ماجرای شیء مرموز و عجیب شبیه به سفینه فضایی در آسمان


بیشتر بخوانید  : عجیب و غریب‌ترین عادت‌هایی که نشان می‌دهد شما از دیگران باهوش‌ترید


دو زن بلافاصله به تماشای این نور عجیب ایستادند. دقایقی بعد نور نزدیک‌تر شد و درست به بالای سرشان رسید. گرمای بسیار زیاد آن شیء باعث شد هر دو زن احساس گرمای زیادی کنند، اما ناباورانه به نور خیره و متوجه یک شیء الماس شکل شدند. آن‌ها که دیگر نمی‌توانستند گرمای طاقت فرسا را تحمل کنند، به سمت ماشین دویدند.

ماجرای شیء مرموز و عجیب شبیه به سفینه فضایی در آسمان

در‌های ماشین از داغی زیاد به سختی باز شد و به سرعت سوار شدند. در همین موقع صدای بالگرد‌هایی به گوش رسید که در بالای شیء ناشناس می‌چرخیدند. آن شیء که حرکت کرد بالگرد‌های زیادی هم به دنبالش راه افتادند. با رسیدن این دو زن به خانه حال هر دو وخیم شد، تاول‌های زیاد روی پوست شان پدید آمد و به دلیل حالت تهوع شدید مدتی در بیمارستان بستری شدند. برای مدتی مو‌های سر و ناخن هایشان ریخت و این عوارض برای چندین سال ادامه داشت و باعث شد آن‌ها بیش از ۲۰ بار در بیمارستان بستری شوند.

آن دو خانم ماجرا را برای پلیس شرح دادند، ولی هیچ کس توضیحی برای آن نداشت. تا مدتی در رسانه‌ها خاطره خود را بازگو می‌کردند و علیه دولت فدرال شکایت و درخواست غرامت کردند. تا این که چند سال بعد در نمایشگاه هوایی، خلبانی عملکرد بالگرد را توضیح می‌داد. این دو زن هم به نمایشگاه رفته بودند که خلبان توضیح داد سال‌ها پیش یک یوفو را تعقیب کرده است.

آن دو از او تاریخ و مکان دقیق را پرسیدند و متوجه شدند که دقیقا با خاطره خودشان مطابقت دارد. به خلبان گفتند آن‌ها نیز آن شب در محل حضور داشتند و شاهد این پدیده بودند. خلبان بعد از شنیدن این حرف‌ها سکوت کرد و هیچ توضیح اضافه دیگری نداد.

آن‌ها دوباره جریان را برای روزنامه‌ها شرح دادند، اما همچنان دولت و حتی خلبان مد نظر هیچ جواب قانع کننده‌ای برای این اتفاق نداشتند و همه ماجرا را منکر می‌شدند. این داستان با وجود تلاش زیاد رسانه‌ها و یوفولوژیست‌ها هرگز به نتیجه‌ای نرسید. آیا دولت آمریکا از وجود آن شیء با خبر بوده یا آن شیء یک وسیله سری ارتش بوده است یا یک سفینه فضایی؟

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد و صرفا جهت سرگرمی است.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

آیا این ۲ زن تگزاسی، سفینه فضایی دیدند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
تهران، یافت آباد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
باتشکر