پس از آنکه پزشک کاخ‌سفید اعلام کرد شرایط جسمانی دونالد ترامپ «تا پایان دوره ریاست‌جمهوری و حتی بیشتر از آن» خوب خواهد بود، او مورد انتقاد قرار گرفت.

/////به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، پزشک باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، یادداشت اخیر «شان کلنی» پزشک کاخ‌سفید درباره وضعیت سلامت دونالد ترامپ را به باد انتقاد گرفت.

«رونالد کلین» که در دوران باراک اوباما، مسئول رسیدگی به شیوع ابولا و همچنین در دوران دونالد ترامپ، رئیس کارکنان جو بایدن، معاون پیشین رئیس‌جمهور بود با انتقاد شدید از «شان کلنی» در حساب توئیتر خود نوشت: «هیچ پزشکی نمی‌تواند آینده وضعیت سلامتی کسی را پیش‌بینی کند».

کلین در ادامه توئیت خود افزود: «این یک آبروریزی برای جایی است که سابقه طولانی در حرفه‌ای بودن دارد. دوباره یک موسسه دیگر مضحکه قرار گرفت؛ چون رئیس‌جمهور اراده کرد که همه ابزاری برای ترویج دروغ‌هایش شوند».

این توئیت یک روز پس از آن منتشر شد که شان کلنی، پزشک دونالد ترامپ، در یک یادداشت غیررسمی وضعیت سلامت جسمانی رئیس‌جمهور را به طور خلاصه «خیلی خوب» توصیف کرد. او در ادامه همچنین خاطر نشان کرد این شرایط جسمانی ترامپ «تا پایان دوره ریاست‌جمهوری و حتی بیشتر از آن» نیز ثابت باقی خواهد ماند. به جزئیات بیشتری از معاینه ترامپ در این یادداشت اشاره نشده بود. 

چند روز پیش، رئیس جمهور آمریکا با حضور در یک مرکز درمانی نظامی تقریبا ۴ ساعت توسط دکتر کلنی و یک تیم ۱۱ نفره از متخصصان معاینه شد. این دومین معاینه پزشکی است که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد. سال گذشته نیز پزشک سابق ترامپ پس از معاینه او در گزارشی طولانی و غیرمعمول در یک کنفرانس خبری وضعیت سلامت جسمانی ترامپ را بی‌نظیر توصیف کرد. 

در عین حال یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد ترامپ رژیم غذایی و ورزشی تجویز شده از سوی پزشکش را به درستی انجام نداده است. هوگان گیدلی، از سخنگویان کاخ سفید به خبرگزاری سی ان ان اعلام کرد سال گذشته رئیس جمهور پس از معاینه پزشکی سالانه خود، یک برنامه غذایی و ورزشی دریافت کرد، اما به انجام آن پایبند نبوده است. بسیاری از مقامات کاخ سفید و منابع نزدیک به ترامپ گفتند معتقدند که ترامپ حتی پای خود را هم در سالن ورزشی محل اقامتش در کاخ سفید نگذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
اگر 4 سال ریاستش را ببیند شانس اورده ترامپ
آخرین اخبار