علی‌رغم اذعان منابع کاخ‌سفید به پایبند نبودن ترامپ به رژیم غذایی و ورزشی خود، پزشک کاخ‌سفید وضعیت سلامتی او را خوب توصیف کرد!

رئیس جمهور عاشق فست فود آمریکا در سلامت کامل قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، پزشک کاخ سفید روز گذشته پس از معاینه جسمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مرکز درمانی نظامی «والتر رید» اعلام کرد رئیس جمهور در وضعیت سلامتی خوبی قرار دارد. این در حالی است که منابع کاخ‌سفید از عدم پایبندی ترامپ به رژیم غذایی و ورزشی خود خبر دادند.

دکتر شان کلنی، از افسران نیروی دریایی آمریکا که اکنون به عنوان پزشک رئیس‌جمهور مشغول بکار است، گفت: خوشحالم که اعلام کنم رئیس جمهور آمریکا در وضعیت سلامتی خیلی خوبی قرار دارد و پیش بینی می‌کنم که این شرایط جسمی او تا پایان دوره ریاست جمهوری و پس از آن پابرجا بماند.

پزشک کاخ سفید جزئیات بیشتری را از معاینه پزشکی رئیس جمهور آمریکا ارائه نکرد. او گفت: گزارش‌ها و توصیه‌های مربوط به سلامت رئیس جمهور همچنان در حال نهایی شدن هستند.

عصر روز گذشته رئیس جمهور آمریکا با حضور در یک مرکز درمانی نظامی مورد معاینه پزشکی تقریبا ۴ ساعته توسط دکتر کلنی و یک تیم ۱۱ نفره از متخصصان قرار گرفت. این دومین معاینه پزشکی است که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد. سال گذشته نیز پزشک سابق ترامپ پس از معاینه او در گزارشی طولانی و غیرمعمول در یک کنفرانس خبری وضعیت سلامت جسمانی ترامپ را بی نظیر توصیف کرد. به نظر نمی‌رسد دکتر کلنی نتیجه معاینه پزشکی خود را در کنفرانسی خبری اعلام کند و انتظار می‌رود گزارش وضعیت سلامت رئیس جمهور آمریکا به صورت مکتوب اعلام شود. 

در عین حال یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد ترامپ رژیم غذایی و ورزشی تجویز شده از سوی پزشکش را به درستی انجام نداده است. هوگان گیدلی، از سخنگویان کاخ سفید به خبرگزاری سی ان ان اعلام کرد سال گذشته رئیس جمهور پس از معاینه پزشکی سالانه خود، یک برنامه غذایی و ورزشی دریافت کرد، اما به انجام آن پایبند نبوده است. بسیاری از مقامات کاخ سفید و منابع نزدیک به ترامپ گفتند معتقدند که ترامپ حتی پای خود را هم در سالن ورزشی محل اقامتش در کاخ سفید نگذاشته است.

همچنین یک منبع دیگر در کاخ سفید اعلام کرد ترامپ همچنان به سفارش فست فود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

گزارش پزشک کاخ سفید درباره وضعیت سلامتی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار