دبیر کمیته قرآن و مساجد ستاد دهه فجر مهاباد گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر انقلاب در مسجد «بداق سلطان» این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد ارجمندی دبیر کمیته قرآن و مساجد ستاد دهه فجر مهاباد، گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر با حضور قاریان ممتاز قرآنی در طبقات کودک، نوجوان و جوانان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و به صورت تلاوت مجلسی در مسجد «بداق سلطان» این شهرستان برگزار شد.

مسوول دفتر هماهنگی کانون‌های مساجد مهاباد افزود: در این محفل «مصعب باب الدینی»، «کیا عثمانی» و «مسعود عبدالله زاده» از قاران برتر این شهرستان به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند.

وی هدف از برگزاری محافل انس با قرآن را نهادینه شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن در بین نسل‌های جوان و شناسایی استعداد‌ها و نخبگان قرآنی عنوان کرد.

در ادامه این آیین که با استقبال پرشور مردم مومن این شهرستان روبرو بود، ماموستا «عمر مدرسی» امام جماعت مسجد بداق سلطان در بیاناتی به نقش قرآن و تعالیم دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و غنی بخشی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان مهاباد

برچسب ها: دهه فجر 97 ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.