امام جمعه شیراز گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سبب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را شگفت‌زده خواهد کرد، زیرا آن‌ها با خود می‌گویند ما با انواع تحریم‌ها و کارشکنی‌ها این همه بر این ملت فشار وارد کردیم که به صحنه نیایند، اما با این وجود باز به صحنه آمدند بنابراین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مستاصل و ناامید می‌کند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: مردم ایران مردمی بصیر و آگاه هستند و اهمیت و ضرروت راهپیمایی ۲۲ بهمن را می‌دانند.

وی افزود: امسال نیز مانند ۴۰ سال گذشته مردم آگاه ایران به میدان می‌آیند و فریاد عزت و آزادی خود را فریاد می‌زنند تا به گوش جهانیان و کشور‌های مستکبر جهان برسانند که در اوج سختی‌ها نیز مردانه پای این انقلاب ایستاده‌اند و برای این انقلاب تا آخرین نفس از خودگذشتگی و فداکاری می‌کنند.

آیت الله دژکام، خطاب به سردمداران کشور‌های اروپایی گفت: شما چه کسی هستید که برای یک کشور و ملتی که ۴۰ سال در مقابل استکبار ایستاده است تصمیم‌گیری می‌کنید؟

وی اظهار کرد: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن‌ماه این کج‌فهمی اروپاییان و آمریکا را در مقابل دیده همه دنیا اصلاح خواهد کرد و فریاد مرگ بر آمریگا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار را دوباره بلند خواهد کرد.

امام جمعه شیراز با تقدیر از رشادت‌های نیروی هوایی کشور گفت: حرکت همافران نیروی هوایی در روز ۱۹ بهمن‌ماه ۵۷ و ابراز حمایت و فرمانبرداری از امام راحل سبب شد که بقیه گروه‌ها نیز پشت سر آن‌ها فرمانبرداری خود را از بنیانگذار انقلاب اسلامی اعلام کنند.

دژکام با اشاره به فرا رسیدن شب شهادت حضرت فاطمه (ع) گفت: حضرت فاطمه (س) بانویی است که در ۱۹ سالگی به مقام انسان کامل رسیده است و این بانوی بزرگوار خطبه مشهوری به نام خطبه فدکیه دارد که در آن خطبه اسلام را از اول توحید تا ولایت ترسیم کرده است و درس‌های بسیاری مانند لزوم ایمان، تروبج عدالت، اطاعت از اهل بیت و ولایت، جهاد و صبر در این خطبه وجود دارد.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را شگفت‌زده خواهد کرد

برچسب ها: نماز جمعه ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.