سنگاری گفت: منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر مانع توسعهٔ گردشگری نیست و آماده هرگونه همکاری برای توسعهٔ گردشگری در غرب استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالرضا سنگاری سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر گفت: برخلاف نظر بعضی‌ها، منابع طبیعی مانع توسعهٔ گردشگری نیست بلکه از آن حمایت هم می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگل‌های استان باید مدیریت و حفظ و حراست شود، افزود: این اداره کل آمادهٔ هرگونه همکاری برای توسعهٔ گردشگری در غرب مازندران است.

سنگاری گفت: از طرح‌های گردشگری که موجب افزایش اشتغال بشود استقبال می‌کنیم.

حضور ۱۰۰ گردشگر در غرب مازندران

سیف‌الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران نیز گفت: استان مازندران به دلیل داشتن سه فرودگاه و سه بندر و سه جاده دسترس، گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

وی افزود: استان مازندران به لحاظ تردد و جذب گردشگر در حد بالایی قرار دارد و هم اکنون ۱۰۰ هزار گردشگر خارجی در غرب مازندران حضور دارند.

فرزانه ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژه منابع طبیعی به گردشگری، سفر‌های ارزان‌قیمت رواج یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: سال ۱۳۹۷ ازنظر اعتباری سال سختی بود و مشکل ارزی وجود داشت، ولی نگاه‌ها به سمت گردشگری چرخید و نگاه مدیران به این موضوع تغییر کرد.

وی با بیان اینکه شرح خدمات توسعه صنعت گردشگری به تصویب شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است، گفت: فرصتی طلایی برای استفاده از ظرفیت‌های غرب استان وجود دارد و پیش‌بینی می‌کنیم ۲۰ تا ۲۵ درصد به تعداد گردشگران افزوده شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.