فرماندار رامسر از اجرای ۱۰ هزار طرح دستاورد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در نشست خبری با بیان اینکه دشمنان در ۴۰ سال گذشته انواع تحریم‌ها و چالش‌های سیاسی و اقتصادی و روانی را برای کشور ایجاد کردند، گفت:: به پشتوانه مردم و راهنمایی‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری از شرایط سخت عبور کردیم.

وی با اشاره به اینکه افتخار به گذشته و امید به آینده شعار جشن چهل سالگی انقلاب است افزود: بیش از ۱۰ هزار طرح کوچک و بزرگ در رامسر در ۴۰ سال اخیر اجرا شده است و دستاورد‌های بسیار بزرگی در سطح ملی و استانی و شهرستانی بهره‌مند شدیم.

آزاد گفت: سلایق مختلف سیاسی امری طبیعی است، ولی باید بر سر منافع ملی و استانی و شهرستانی هم پیمان باشیم که اگر بتوانیم منافع مشترک مردم در همه بخش‌ها بشناسیم و برای ان تلاش کنیم زودتر به نقطه ایده آل دسترسی پیدا کنیم

فرماندار رامسر افزود: کلنگ زنی اصلاح هندسی، بهره برداری کانال هدایت آب‌های سطحی و تقویت برق شهر شهر کتالم و ساداتشهر، طرح‌های اشتغال زایی و تولیدی، طرح‌های آبخیزداری، گردشگری، دیدار و ملاقات عمومی با مردم، طرح هادی، آب زراعی، جشن انقلاب در روستا‌ها، یادواره‌های شهدا، همایش‌های پیاده روی، اجتماع بزرگ فاطمیون در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سردرب ورودی بیمارستان، آسفالت راه روستایی، برگزاری مسابقات فرهنگی وورزشی دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود.

وی گفت: دولت تسهیلات ویژه‌ای برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته است که در این راستا برای اولین بار جهت اعلام عمومی واقعی بودن طرح‌های اشتغال زا و نظارت دقیق بر ارائه تسهیلات نخستین همایش کارآفرینان را برگزار خواهیم کرد.

آزاد افزود: به دلیل استقرار کنوانسیون بین المللی تالاب‌ها در رامسر همایش این روز را ۱۳ بهمن بصورت ویژه در این شهرستان برگزار خواهیم کرد.

فرماندار رامسر با بیان اینکه رامسر شهری با سابقه گردشگری است و باید زیرساخت‌های گردشگری را فراهم کنیم، گفت:: طرح مهم مرکز آموزشی گردشگری و هتلداری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در دهه فجر افتتاح خواهد شد تا مردم بخصوص فعالان حوزه گردشگری بتوانند بصورت حرفه‌ای آموزش و به گردشگران خدمات دهی کنند.

وی افزود: هنرستان شهید کوزه گر در جریان برف سال ۹۲ بطور کامل تخریب شده بود که در این مدت دوباره بطور کامل ساخته شد و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت گاز رسانی به روستا‌های کوهپایه‌ای اشاره کرد و با بیان اینکه گاز رسانی به ۵ روستا در دهه فجر افتتاح خواهد شد ،گفت: یک دستگاه سی تی اسکن و یک دستگاه ماموگرافی در بیمارستان رامسر نصب و راه اندازی خواهد شد.
فرماندار رامسر به آماده سازی بستر‌های لازم جهت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت:: ۲۲ بهمن متعلق به همه اقشار است و باید به بهترین شکل به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: بیش از ۴۰ طرح در دهه فجر چهل سالگی انقلاب با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و خصوصی در شهرستان رامسر بهره برداری می‌شود.

آزاد گفت: در سیل مهرماه سال جاری آسیب‌های زیادی به شهرستان وارد شد که پس از پیگیری‌ها با تخصیص اعتبارات و انجام اقدامات برخی از طرح‌ها مورد بهره برداری قرار گرفت و برخی طرح‌ها درحال انجام است.

انتهای پیام/آ

معرفی دستاورد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در رامسر

برچسب ها: دهه فجر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار