بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قطعا بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان خواهد داد. ما می‌خواهیم با استفاده از فرصت به وجود آمده بار دیگر لیاقت‌های تیم مان را نشان دهیم.

حدادی فر: بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان می‌دهدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از کانال رسمی باشگاه ذوب آهن اصفهان ، قاسم حدادی فر با اشاره به حضور ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله پلی آف تصریح کرد: قطعا بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان خواهد داد. ما می‌خواهیم با استفاده از فرصت به وجود آمده بار دیگر لیاقت‌های تیم مان را نشان بدهیم و همراه با ذوب‌آهن به یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های ممکن در لیگ قهرمانان آسیا برسیم. البته ابتدا باید از مرحله پلی‌آف عبور کنیم که کار را سخت می‌کند، ولی انگیزه‌های مان بالاست و برای موفقیت در آسیا، برنامه‌های مهمی داریم.

این بازیکن اضافه کرد: «برای ما که برنامه‌ریزی بزرگی جهت کسب اولین ۳ امتیاز در نخستین بازی نیم‌فصل داشتیم مساوی مقابل نساجی مازندران می‌تواند تا حدودی باعث ناراحتی شود، اما می‌دانیم تیم خوبی هستیم و با کادرفنی جدید تلاش می‌کنیم به خواسته هایمان برسیم. هدف ما حضور در نیمه بالای جدول است و برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری خواهیم کرد.

او درباره تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران عنوان داشت:ذوب‌آهن یک تیم با شخصیت و پرمهره است و همیشه آماده خلق اتفاقات بسیار خوب در فوتبال ایران. همه ما از تساوی مقابل نساجی ناراحت هستیم، اما فوتبال را نمی‌توان به سادگی پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید:

آذری: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که فتحی را برای ما پیدا کردند/ چک ۲۰۰ میلیونی استقلال امروز پاس نشد

حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام /

اظهارات بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره بازی در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار