تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الکویت کویت می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب نخستین مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم فوتبال الکویت کویت مهمان الوحدات اردن بود و به پیروزی ۳ بر ۲ رسید.

تیم کویتی با این برد حریف ذوب آهن ایران در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان شد و اگر شاگردان علیرضا منصوریان در اصفهان مقابل الکویت به برد برسند، باید برای حضور در مرحله گروهی با الغرافه قطر دیدار کنند.

این دیدار روز سه شنبه ۲۳ بهمن (۱۲ فوریه) در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد و برنده بازی برای صعود به مرحله گروهی به مصاف الغرافه خواهد رفت. سبزپوشان اصفهانی فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسیدند، اما به دلیل قهرمانی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی، به مرحله پلی‌آف رفت و باید در دیدار‌های حذفی به پیروزی برسد تا به مرحله گروهی صعود کند.

ذوب‌آهن که در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و در رده چهاردهم جدول قرار گرفته، امیدوار است با هدایت علیرضا منصوریان به روز‌های خوب خود بازگردد و نه تنها در رقابت‌های داخلی موفق شود، بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز با پیروزی در ۲ دیدار پلی‌آف به مرحله گروهی برسد.

شاگردان منصوریان روز دوشنبه، بیست و سوم بهمن ماه ۹۷ در ورزشگاه فولاد شهر میزبان الکویت کویت هستند و در صورت پیروزی یک هفته بعد در قطر به مصاف تیم الغرافه که ستاره‌هایی مثل وسلی اسنایدر و ... در آن عضویت دارند، خواهد رفت.

شاگردان منصوریان در صورت صعود از مرحله پلی‌آف، در گروه A فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوصل امارات، الزوراء عراق و پلی‌آف دوم که احتمالا تیم صعود کننده از آن النصر عربستان باشد، مواجه خواهند شد.

سبزپوشان اصفهانی در فصل نقل و انتقالات زمستانی، محمدرضا خلعتبری، کریستین اوساگوآنا، علیرضا چراغعلی و علیرضا منظمی را جذب کردند و محسن مسلمان، ادی ارناندز و عارف غلامی را از دست دادند.

برنامه دیدارهای ذوب آهن ایران در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019

دوشنبه ۱۳ اسفند:

ذوب‌آهن ایران - الزوراء عراق

دوشنبه ۲۰ اسفند:

النصر عربستان - ذوب‌آهن ایران

دوشنبه ۱۹ فروردین:

الوصل امارات - ذوب‌آهن ایران

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت:

ذوب‌آهن ایران - الوصل امارات

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت:

الزوراء عراق - ذوب‌آهن ایران

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت:

ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه سازمان لیگ در مورد پخش مسابقات لیگ برتر در رسانه‌ها

وضعیت بازیکنان جدید ذوب آهن برای دیدار با نساجی مشخص شد

ذوب آهن صفر - نساجی صفر/ تساوی شاگردان منصوریان و جلالی در سرمای اصفهان


انتهای پیام/

الکویت، حریف ذوب آهن ایران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار