وزیر اطلاعات در دیدار با عشایر عرب شوش گفت: عزیزان لر و بختیاری همواره در داخل اوج مهربانی و در خارج اوج آمادگی و ایستادگی در حراست از خاک وطن را داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در دیدار با عشایر عرب شوش گفت: امروز امنیت کشور به لطف رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظلله العالی) و حضور مردم در صحنه در منطقه بی نظیر است.

وی بیان داشت: خوزستان مانند همه نقاط ایران اسلامی از تنوع قومی برخوردار است، اما همه با هم اعضای یه پیکره به نام ایران تشکیل می‌دهند.

حجت الاسلام علوی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی بر قله افتخار ایستاده و باعث ناامیدی دشمن شده است و این حاصل وحدت اقوام مختلف در سایه ولایت است.

وزیر اطلاعات افزود: وقتی یک ملت برای خود تصمیم می‌گیرد و اجازه تعیین تکلیف به کشور‌های دیگر نمی‌دهد هر چقدر هم هزینه دهد از این استقلال خود دفاع می‌کند و امروز ایران اسلامی در همه ابعاد با ایستادن روی پای خود مستقل است و پیشرفت چشمگیری یافته است.

وی اذعان داشت:به نعمت ولایت فقیه و وجود ۲ رهبر الهی از تبار ائمه اطهار ایران اسلامی لبخند اقتدار و امید بر لب دارد و دشمن به جای ان دچار یاس است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: ۸ سال دفاع مقدس با شکست دشمن همراه شد و دشمن از حمله نظامی راه به جایی نبرد و امروز ترامپ با تحریم آمده است و گمان می‌کند از این طریق می‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد، همان اشتباهی که اوباما کرد، اما ملت ایران مقاوم‌تر و استوارتر ۴ دهه پس از پیروزی انقلاب همچنان در راه ولایت اند و در خط رهبری گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: ایران اسلامی ثابت کرد که قدرت‌های جهانی پایبندی به تعهدات ندارند و از سویی ثابت کرد ایران در مقابل همه فشار‌ها خواهد ایستاد.

وی ادامه داد: ترامپ گمان می‌کند می‌تواند ایران را مجبور به مذاکره کند و این موضوع را افتخاری تاریخی برای دولت خود برشمزد، اما جز شکست و نا امیدی جوابی نخواهد گرفت، ایران تا کنون در مقابل فشار ایستاده است و از این به بعد هم متحد در کنار هم هستند، ممکن است بعضی تز مردم اعتراضاتی داشته باشند، اما مردم ما با بصیرتی که دارند مسئله اصل نظام را جدا می‌کنند، مردم خوب درک می‌کنند که سوءمدیریت‌ها باعث بعضی از فشار‌ها با تحریم‌ها است.

حجت الاسلام علوی بیان کرد: مردم هیچگاه وحدت ملی خود را بر هم نخواهند زد و هرگز راضی به مذاکره با آمریکا نمی‌شوند. ملت ایران سختی‌ها را می‌پذیرد مانند مسلمانان صدر اسلام، ملت ایران همه سختی‌ها و گرانی‌ها را تحمل می‌کند، اما در مقابل دشمن زانو نخواهد زد.

وی اظهار داشت: با جلسات مختلفی که برگزار می‌شود و بسیاری از فشار‌هایی که ممکن بود بر مردم وارد شود با تدبیر دولت تا جایی که ممکن بوده است خنثی شده است.

وزیر اطلاعات در ادامه افزود» آمریکا با تحریم‌های یکجانبه، به دنبال تخریب چهره مسئولان در داخل نزد مردم بوده است، اما باور مردم این است که این مشکلات حاصل توطئه‌های آمریکا و متحدانش است و دست در دست مسولان در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

این مقام مسئول اذعان داشت: عده‌ای مدعی در داخل می‌گویند تحریم‌ها تاثیر چندانی ندارند و این مشکلات حاصل سومدیریت‌ها دلیل است، اما این هدف امریکا است و به دنبال رویارویی مردم و مسئولان است اینجا جای هوشیاری است، اما نباید در زمین امریکا بازی کنیم.

وی بیان کرد: اگر کار شبانه روزی مدیران نباشد دشمن به اهداف خود می‌رسد عشایر مختلف مانند انگشتان یک دست باید چرخ توسعه کشور را بچرخانند و در مقابل دشمن مانند یک مشت محکم عمل کنند.

حجت الاسلام علوی وحدت همه مردم در همه صحنه‌ها ان هم زیر پرچم ولایت ایران اسلامی را تبدیل به یک قدرت بزرگ کرده است.
وی اظهار داشت: راه عبور از توطئه‌ها و اقدامات دشمن حصور پرشور در روز ۲۲ بهمن ماه است دست در دست هم در خط رهبری می‌توانیم اینده عزت بخش کشور را رقم بزنیم.

انتهای پیام/گ

عشایر همواره در دفاع از وطن ایستاده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.