مصاف تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و گل گهر سیرجان برنده نداشت.

آلومینیوم سازی ترمز گل گهر صدر نشین را کشید به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هفته بیست ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های آلومینیوم اراک وگل گهر سیرجان برگزار شد و برنده نداشت.

برای تیم آلومینیوم سازی اراک مسعود پور محمد، ابوالفضل قربانی، وحید فارغ، رامتین سلیمان زاده، امید نظامی پور، ایمان باصفا، محمود قائد رحمتی، سید مهدی حسینی، حجت اسلامی، پوریا آریاکیا، علی یونسی پای به میدان گذاشتند.

در شروع این مسابقه داور در دقیقه ۵ این بازی پنالتی را به سود گل گهر اعلام کرد ٬که پور محمد سنگر بان تیم آلومینیوم توپ را به زیبایی مهار کرد ٬اما داور دستور به تکرار مجدد پنالتی را داد تا در نهایت دروازه آلومینیوم توسط محسن آذرباد باز شود.

شاگردان کمالوند در تیم آلومینیوم بعد از دریافت این گل در صدد جبران گل خورده برآمدند و حملات خود را بر روی دروازه گل گهر آغاز کردند ٬هرچه بازی به پایان نزدیک‌تر می‌شد حملات شاگردان کمالوند رنگ و بوی گل به خود میگرفت.

تا اینکه آلومینیوم موفق شد روی ارسال حجت اسلامی از جناح چپ توسط ابوالفضل قربانی مدافع این تیم با ضربه سر زیبا دروازه حریف را در دقیقه ۳۰ باز کند. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم با شروع حملات نصف و نیمه گل گهر روی دروازه آلومینیوم آغاز شد که با عکس العمل خوب پور محمد مهار شد. در ادامه آلومینیوم سازی حملاتی را انجام داد که یکی از آن‌ها موقعیت وحید فارق بود که ضربه سری را به دروازه گل گهر زد که با عکس العمل تماشایی بشاگردی دروازه بان سیرجانی مواجه شد.

در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیاز‌ها را باهم تقسیم کردند.

انتهای پیام / ج

تساوی بیرون ازخانه آلومینیوم سازی

برچسب ها: فوتبال ، عکس ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.